Tack för juleklappar!
Nisse02, buster65 - Vad glatt överraskade kustkissarna och jag blev när vi fick det fint inslagna paketet idag. Smaskiga nyttigheter både till fyr- och tvåtassare. Det doftar alldeles myse-gott av choklad, julete, sheba och Whiskas. Och så väldigt sött kort..
Tack från våra kusthjärtan! Tack även till bland andra Tuska, bumbis och Lilltasen som också givit kustkatterna en alldeles särskild omtanke över julen!
Katterna firar nu i förskott ute i köket. Specialgottisarna från buster65 och Nisse02 ska jag ta med upp till Gårdsten imorgon, tillsammans med mer frigolit i kojan (hittade bra grejer på Bäckebol), de kan behöva en extra omtanke när det är så kallt ute..
Å jag ska försöka hålla mig till den 24..
God Jul Kramar!
Grattis ,Ser att tomten redan har varit hos dig?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ja snälle tomten passerade med sin stora luva på svaj, alldeles snörvlig var han av att galoppera runt.. :)) Han hade glömt att sätta sig på släden.. där satt istället renarna.. och drack glögg.. 
Nejmen Kusten, fuskar du!?! 
Vad fint att du och kissarna har fått paket, det är ni alla värda!
(Snart kommer förresten bildtråd på Vide för er som är intresserade, så snart jag tar en lite längre paus i hemtentan. Kan ni tänka er att lägga en hemtenta veckan innan jul, inlämningsdatum 23 dec.. Vilket oskick tycker både Vide och jag.)

Vilken fest kisar o du fick!
Bumbis o Lilltasen medflera är ena riktigt goa jul spridare.
Tomtens små hjälpare.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Härligt att höra Kusten att paketet kommit fram. Hoppas att du och kissarna får en härlig jul. God tanke att ta med sig godsaker till Gårdstenskatterna!
GOD JUL till Dig och alla kissarna från nisse och buster
GOD JUL också till alla snälla och goa människor inne på hittekatter!!