Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 1002 ggr
Lena
0

Få större text i inläggen!

Om du vill ha större text i inläggen så går det att ordna via Inställningar/ Personliga inställningar/ Utseendeinställningar.

Där kan du ändra textstorlek, radavstånd och teckensnitt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Vad bra, tack Lena! Ibland blir man ju trött i ögonen och då är det bra med lite större. Smart!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vanessa
0

Då vågar jag inte ens tänka på hur litet det är för alla som har normal inställning :-). Själv har jag hela tiden haft på störst, men det är minitiöst för smått synskadade jag. Men vill man så går det, även om det tar tid för mig att kolla allt.  JAg har dock ibland förstoringsglas på min dator, men blir lätt lite sjösjuk av den :-)./Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Det kommer eventuellt att bli fler möjligheter som man kan välja på vad gäller personliga inställningar. T.ex. fet stil om man föredrar detta.

Svårt det där med texten annars. Det är förstår jag väldigt olika hur våra ögon uppfattar text beroende på eventuella synfel och annat. Jag kan bli ganska trött i ögonen efter ett tag vid datan.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

maggan47
0

vilken bra grej, har nu varit inne och ändrat, och vilken skillnad med större text Maggan47Kyss