Inkorgen
Någon som varför och hur länge Inkorgen kommer att ligga nere?

Hur menar du? Jag har inkorgen aktiv och kan gå in där.
Konstigt jag kan inte gå in i min inkorg, kom helt plötsligt, har fungerat förut. Står "Server error in '/' Application" plus en massa annat. Mycket irriterande……
#2 Det problemet uppkommer bara ibland för mig.
//Pia

Jag har nyss skickat ett mejl så jag kan det än iaf. Lustigt!

Men här ovan ligger ju annonsen om katt för 1 kr. Ser ni den inte - mitt bland alla inläggen i den här tråden.
Nej, ser bara "Mammut online Backup" "Bygg din egen hemsida" "Tele2:s superkampanj" och " SMP Svens Maskiprovning"
#5 Jag har sett den annonsen fler gånger, å ja jag ser den nu med.
//Pia

Nu har dom tagit bort annonsen igen och ersatt med andra. Varför skall Google ha annonser med mitt i inläggen så här? Den stod precis nedanför första inlägget.
Hallå Lena, varför skall Google annonsera på den här sidan mitt bland alla inläggen? Och till råga på allt om att man kan fynda en katt för 1 kr!

Jag tror faktiskt inte att det är Lena som bestämmer det….!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Från det ena till det andra så kan jag fortfarande inte läsa min inkorg……….

LisaB jag ska prata med grabbarna om problemet med din inkorg. Har du lust att kopiera in hela ditt felmeddelande här så kan de lättare se vad som är fel.
#8: Jag heter inte Lena visserligen men hoppas att det duger med ett svar från mig med.
Annonserna som finns bland inläggen hjälper till att bekosta sidan, de räcker inte på långa vägar men är en hjälp i alla fall. Att det just annonseras om katter för 1 krona är dock något som är väldigt störande med tanke på att vi jobbar för att förhöja kattens status. Då vill vi inte se sådana annonser.
Vi har gjort grabbarna bakom iFokus uppmärksammad på dessa annonser som dyker upp i kattsajterna och de jobbar med på att få bort just dessa. Sedan starten på iFokus har endast en annons blivit bortplockad helt och det var när iller startade upp så kom det lite osmakligt upp om hur man bekämpade skade djur(iller) på bästa sätt. Liiite fel på den sajten.
Nu hör dessa annonser till tradera som har annonser inne på alla sajter, detta försvårar en del. Men inget brukar vara omöjligt.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
TIll Åsa F. Här kommer felmeddelandet…..
Server Error in '/' Application.
=========================================
Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:
[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.] Inbox_aspx.OnPreRender(EventArgs e) +172 System.Web.UI.Control.PreRenderRecursiveInternal() +77 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1360
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.42; ASP.NET Version:2.0.50727.210

#12: Nu har jag lämnat felrapporten vidare. Hoppas på svar snart. ;-)
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#12 jag har hört fler som har problem och det meddelandet dyker upp. Hoppas de kan lösa det.
//Pia
#13 #14 Tack för det och jag hoppas det löser sig snart….irritationsmoment………
Min inkorg fungerar nu.. Tack för det, den som nu fixade det!!

Jag hade samma problem för några dagar sedan. När så inkorgen fungerade igen var allt i den raderat! Alla meddelanden är borta! Suck! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag har inte kunnat svara förrän nu då jag varit i jobb och ej haft tillgång till dator idag. Tack Åsa för du fixat problemen. Det uppstår ibland vissa funktionsfel som går under namnet Bugg. Dessa jobbar killarna på iFokus med hela tiden för att lösa. De brukar oftast vara lösta ganska snabbt.
När det gäller annonsen om 1kr katt på Tradera förstod jag först inte vad som menades. Det är ingen här som lägger ut dessa utan det är ett sätt att få intäkter för att kunna driva Ifokusnätverket. Som ni säkert förstår är det inte gratis med den här typen av sajter. Dock är det olyckligt när det dyker upp annonser om katter för 1 Kr. På Tradera har det inte varit tillåtet att sälja djur annat än på häsatsajten de har separat. Därför förvånar det mig ändå mera. Instämmer med er andra att den typen av annonser inte riktigt hör hemma här.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"