Utmärglade kattungar
dessa små liven kom till mig iförrgår. De väger runt ett kilo var och är bara skinn o ben.
Någon som kan vara stödhem?
Men vilka små sötisar. Stackarna som är så magra. Hoppas nån kan ställa upp som stödhem.
Vilka små krakar:(
Tyvärr så jag ju på tur för Svalövungen, så jag har inte plats för fler för tillfället.

Så tragiskt, någon dumpade en kattunge hemma hos oss som bara är skinn och ben, man blir så ledsen.
Vi har varit hos. veterinären, han får specialfoder hills ad och nu när han äter penicilin även id. Han hade diaree men med pro-kolin i maten 2ggr./dag har han blivit bra.
Men stackarn har inte blivit katt ännu, verkar ta ett tag, men ser små små framsteg hela tiden.
Hoppas hitta ett speciellt stödhem till honom, någon som är hemma mycket, har tid och är kattvan.
Lycka till Naquita med era stackare

Men åhhhh…vad har dom för öde bakom sig, dom små liven..puttar för ett stödhem som kan hjälpa dom att uppleva kärlek och att växa till sig..
putt!
Puttar för stödhem
putteliputt. Hanen är en tuffing och ska kela, honan är lite mer skeptisk men väl i famnen slappnar hon av o spinner.

Hur länge kan de vara kvar hos dig?
Adelle ska snart ha vaccination 2 och efter det kanske jag kan flirta med sambon. Om jag lovar att inte behålla nån… 
#7 åh, de hade varit perfekt. De kan vara här tills de piggat på sig lite men de behöver mer människokontakt än en karantän. De är tama men ängsliga och något har deffinitivt hänt dom, speciellt den lilla tjejen.
De äter nu hills specialfoder och avmaskades idag. De går på lådan perfekt.
putteliputt!!
NÅGON?
Attans alla katter i nöd finns så långt borta. Hoppas verkligen någon kan ta sig an dessa och ge dem ett bra liv!
puttar

kvällsputt för de vackra små liven!!

#10 vart bor du då? transport brukar ordna sig,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

De arma små magra stackarna!! Känns verkligen i hjärttrakten när man ser bilderna av de små!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Säger som du Simson, det känns i hjärtat att se de små liven. 
Tänk då att se de magra små krakare live:(De är bara skinn och ben. Revbenen sticker ut, höftbenen sticker ut, halskotan sticker ut. usch.. Hur kan de människor som gjort såhär sova om natten?
#7 Hur går det med samboflörten?;)
De ser helt friska ut. Har kräkts upp en massa mask så de är under avmaskning. De är alldeles för svaga för att vaccineras men de kommer äta upp sig snabbt med maten de får:)

Det är så sorligt, tar tid för så magra katter att bli katt igen. Vår Skrane är på god väg, han är inte riktigt lika benig. Hoppas han snart har energi och livsgnista så han börjar leka.
Han har fått en kompis som vi även hoppas skall få honom gladare.
Era skranar är två så de har varandra från början, det är ju bra för dem.
Ja, visst är det så sorgligt. Hur kan den människa som gjort dessa kattungar så ont sova med gott samvete, utan att veta om de överlevt eller har det bra.
fy bubblan.
Kattungarna gör STORA framsteg och killen är förvånansvärt pigg, trots att han är magrare än syrran. Syrran är fortfarande ganska trött, men kommer fram till mig direkt nu och är en pratglad liten tjej.
Finns det ingen som kan ta in dom så de får känna lite familjekärlek innan de är starka nog att flytta till perm. hem?
Puttar för de små liven
fins det ingen som kan hjälpa de??

superputt

Ja, kan inyga att de är små kelna varelser. När jag hämtade andra katter hos Naquita idag passade den ena på att få sig en liten kelstund 
Stackars små, puttar för ett stödhem!
puttar också för ett stödhem tilldessa små varelser
Maggan47
Nu är även lilltösen piggare o möter mig när jag kommer ner till dom:)

Samboflirten hade nog gått men dessvärre har högskolan haft mage att placera mig i Lund på praktik. Vilket innebär att jag åker hemifrån 05.20 och kommer hem vid 17.30.
Eftersom sambon också är på praktik så är det ju ingen hemma här, så det blir inte mycket till social träning här på ett tag. 
Inte före vecka 4 i alla fall.
#26 de är tama o trygga, o har de bara kattungemat, leksaker o värme bryr de sig inte om ni e borta om dagarna. Jag jobbar 12timmarspass ibland 3 dgr i rad, o sambon 8 timmar. Så e de i de flesta svenska hem. De har ju varandra och Adelle;)
säger som Emma, hr dom bara mat och värme, så ordnar det sägs, när jag jobbar,är det i 24 timmars pass, och har kattvakt som ger mat, och kollar lådan, åker mitt på dan och kommer hem fm dagen efter, men dom är ju 3 och har varandra, och någon måste ju jobba, så är verkligheten
Maggan47

vore fantastiskt om dom fick sej ett krypin…..allt är bättre än inget….
kattungarna har fått en kompis och kommit upp i huset under tiden stödhem/permanenthem sökes.
Imorgon ska de få sin första spruta och avmaskade är de ju redan
lite skillnad på dom nu och då va?
på bild "pappa" Noah , alltid där för kattungar

Där är ju sötnosarna! 

De ser så fina ut i din blogg. Sixten ser precis ut som min Alex gjorde som liten 
Visst är de så söta:D

Men så fina dom är..ser ju hur dom växt till sig nu, dom ser ju ut att må fint nu igen:-)
Putt för ett stödhem till dom små snyggingarna!
Stödhem behöver de inte längre, de har varit uppe hos oss i huset en vecka nu och allt fungerar bara toppen t.o.m med gamla tjuriga Amigo
Däremot behöver de ju permanent hem:) Igår fick de sin vaccinationsspruta och besiktning och de var så fina så fina.
Putt för de små!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hjälper också till med putt för sötnosarna
Maggan47