Kläder/Tyger någon? =)
Jag har sisådär 2-3 Ica-kassar fulla med gamla kläder som jag hade tänkt skicka till Myrorna. men så kom jag på att med lite nål och tråd och saxar så kan kanske någon händig människa här förvandla tygtrasorna till något användbart som kan säljas till förmån för kissarna?
.
Bara att skrika om ni vill ha det, har dock inte bil så ni får hämta grejorna själva (bor i Linköping - kan ev transporteras till Norrköping).
Hoppas det kommer till nytta
.

putt
Puttar jag med! Men du, lägg upp det på Tradera i det skick de är om de är fina! KOstar inget om man har utgångsbud på 1kr och man får ha 5 bilder gratis! Värt en chansning, det blir vad det blir!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sant sant
ska försöka få upp dem till helgen om ingen här vill ha det. Blir det några pengar av det hela så skänker jag det till någon behövande organisation här på sidan 

Jag ska själv ge mig på att rensa i garderoberna så snart tiden räcker till. Så snart kan det dyka upp ett och annat härifrån med om intresse finnes 
ja kläder går bra att sälja. Ok inte stora slanten, men det är ju ändå plus, för det är ju sånt som man ändå tänkt slänga eller ge till typ Röda Korset eller nåt.
Vilken bra ide ska också rensa i garderoben.
Ja och var noga med att lägga ut det snyggt , skriva storlekar och även mått och tvättråd och vad det är för material. Då kan ingen klaga.