Godmorgon/kväll v 49
Idag är jag uppe tidigt för jag ska iväg till Stockholm.
Ska till tre olika inrättningar, provtagning, sjuksyrran och till sist läkaren..suck..
När jag hade fixat mina smörgåsar så lät dom ligga på ett fat vid spisen för att jag skulle vänta på att kaffet var klar. Visste att om jag hade satt fram dom på bordet skulle Milou ta skinkan..Vad hände? Jo, Milou hoppade upp på spisen och tog skinkan och stack iväg.
Tur att det är bara hon som gör sånt här, Pontus äter inte skinka, räkor eller kyckling, nej ingen kött alls…
Han gillar bara hårda och blötmat.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Sitter här och äter frukost med en liten busig bebis med mig :) Hämtade hem honom igår, så det har varit lite spott och fräs i natt.
Typiskt nog är lillhusse sjuk. Förkyld och rosslig. Blir väl att ringa dagis och FK strax.

#1 spännande med en ny liten ulltuss, vad roligt det är förtsa tiden när man ska lära känna dem,
ledig, ska ringa runt efter ved ..
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sitter på jobbet, tycker inte jag gör något annat! Förra veckan 5 heldagar och 2 halvdagar… Men snart är det ju jul och jag ska höra mig för om jag kan ta ut mina sista semesterdagar då. Behöver ju verkligen lite tid för mig själv med!
Under senaste veckan har tre av sex stödisar flyttat ut, vilken skillnad!

Har haft lite trassel med nätuppkopplingen fram och tillbaks..så därför har jag inte kunnat vara här i den mån jag önskat. Svart som natten utomhus trots att det fortfarande är eftermiddag, skönt med ljusstakarna tända..firade advent igår med stek..(till katternas stora glädje, dom sitter alltid o väntar när det börjar dofta gott!) och avnjöt vår egengjorda glögg som blev klar igår.
Missar tycker bäst om husets lugna vrå nu såhär års..det är allt de bästa med höst och vinter!

sitter o funderar på om jag kommer att kunna sova… DÖDLIGT hungrig…..men överlycklig som vann lotteriet…. glad att jag får äta mej mätt i morgon… o VÄLDANS nyfiken på om jag blir uppmärksammad för mina 25 år i firman… jo visst är jag bara 4 år men ibland går tiden fort….
….
bäst att försöka sova fort så maten kommer snabbare…..
har en eländig blåsa i munnen åxå… o en kaka som värmer mej o hjälper till med tangenterna….
o så glad över långhårsgarnet från gunilla…. tror det heter chacha det nuvarande… underbara färger o supermjukt…..synd det inte var fler nystan…..ska sticka en hund-halsduk av det sista på garnet….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/