OT. Överkörd katt!!
Åh så fruktansvärt, idag när vi skulle åka till svärmor så ser jag nåt som ligger på sidan av vägen. Min första tanke är att det är en katt, men hoppas inte… Men det var det, vi åkte först förbi missen men sen åkte vi tillbaka för att se så lille missen inte var vid liv å var skadad. Vi stannade så nära med bilen att vi såg hur den såg ut och om den såg ut att andas, ingen av oss klarade att gå ur, alltså hur lille missen såg ut
. Hela huvet var alldeles mosad å det hängde tarmar från den, så att missen var död så var det ju… Hoppas att ägaren hittar lilla missen och att de känner igen missen sin…..
RIP du lilla katt som såg ut att vara en mörk choklad padda
Åh, så hemskt!
Hoppas du slapp lida i alla fall, lille vän…
Nu är katten begravd av en kompis till mig. Det fanns bara ett svart halsband på missen men inte nå namn på det :(.
Men han tog hem missen å gav honom en fin grav i hans trädgård, slapp han ligga där på vägen. Han sa att katten var fruktansvärt tilltygad :(, hoppas bara att det gick fort så han slapp plågas
Ursh vad hemskt :(
Sätt upp någon lapp i området så ägaren till katten får en chans att veta vad som hänt :(
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#2 Vad starkt och fint av din kompis att hjälpa katten till sista vilan. Det är med säkerhet så att han fick ett snabbt slut av de skadorna att döma. Men lika tragiskt är det varje gång man får uppleva en trafikdödad katt
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

lille vännen! Snällt gjort av din kompis!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#3 jag har skickat ett mail till en kompis jag känner som bor där å bett henne höra sig för.
Lilla söta kisse
Så fint av din kompis att ta hand om kissen och se till att den fick komma till ro.

Såg att den underbare vännen erbjöd sig och det tycker jag är stort gjort!! All heder till honom! En extra ros för att han tog hand om katten och begravde den. Det finns härliga människor!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
R.I.P lille kisse, med dom skadorna gick det nog fort, och det är alltid något att vara tacksam för, katter är mjuka och bilar hårda
vad fint att den blev begravd
Maggan47