Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 1411 ggr
maggan47
0

Tack Monsi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i dag hämtade jag ditt paket på Ica, och vilket fint adresskort du har, med katter på, så proffsigt, inuti, en grå kattfäll, som Sigrid la sig på, men ville inte vara med på bild, Flörtoch extra nabbar till min griptång, och det behövdes, bättre begagnat är förnamnetSkäms används ju till allt, och sist men inte minst, en röd griptång i behändigt format,

perfekt att alltid ha till hands, sitter vid spisen, alltid lätt att nå, går med 2 kryckor fortfarande, men fuskar ibland med 1 inomhus, straffar sig alltid, men lättare att göra saker, 7 veckor nu sedan operationen, så långdraget blir det, men blir så glad för varje kort, eller paket, är ju inte ute så mycket, så man får väl panikångest när man går ut till slut, men då får jag väl behandla mig själv, bra kvinna reder sig själv,som ni vet, tack och nospuss till Häxan, och hundarna, från  

Maggan47

Bumbis
0

Vad gullligt av monsi! Hon är hittekatters "bry sig om alla"! Glad

Hoppas att du känner dig piggare maggan47!

monsi
0

Varse god Maggan! Ha det så kul med sakerna.

Såg du det lilla turkosa med?

Eftersom du har kisarnas bumbis bädd så behövde de ju något eget hi hi!

Skönt du mår bättre o gör framsteg men inte fuska.

Kram

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

essut50
0

Monsi är vår egen

här på hittis…

Tack för att du är så omtänksam…

kramiz

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

monsi
0

Det är ni som är omtänksamma utan er hade jag aldrig orkat kämpa på med mina Eslövs kisar.

Ni har alla stöttat o hjälpt mig o hejjat på när det har varit motigt.

Om jag bara kan ge igen hälften av vad ni har gett mig så är min lycka gjord. Det är ni som ska ha Tack!

Tack vare er kommer massor av kisar in i värmen, tack vare er orkar fokl kämpa vidare. Tack för ni finns.

MariannE11
0

vad skönt att paketet kom fram…så omtänksamt av dej monsi…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

maggan47
0

det lilla turkosa tog min lilla Tea, 8 år, blixtsnabbt hand om, och eftersom hon är mycket uppe hos mig, och hjälper mig , framförallt med sällskap, så fick hon denSkrattande Tea är Zenithas dotter, och en härlig unge, bor ju mittemot mig i radhusområdet, och kommer upp titt som tätt, bara för att umgås, som hon sägerFlört samt se på TV, äta frukost, fika,

Bumbisbäddarna har katterna tagit tillbaka, hade som som förhöjning under mitt ben, men fick ge upp, då katterna låg där, och jag knappast kunde ha dom som stödObestämdHär är det Sigrid som boat in sig, men fällen har hon också boat in på, men med leksaker, gömmer sina råttor hon fått av Bumbis under den, och "letar" sedan, roar sig själv, har ju inte mycket till lekkompisar i gammeltackorna här

Maggan47

monsi
0

Sigrid o Häxan skulle kunna ha mycket kul tillsamans, synd de bor så långt från vaandra annars hade de kunnar träffas i bland o leka.

monsi
0

Kul Tea gillade den turkosa.

Var nu rädd om dig Maggan så du blir frisk snabbt som attan igen.