Annebeate
Tänkte att du kanske vill se kattungarna från korsningen vid Köpenhamnsvägen.
Det kanske är fler som kommer ihåg Trisses ungar. Fast så små kattungar är dom ju inte längre förstås.
Och bytt namn har dom gjort! Först ut Max. Han är en stillsam men nyfiken gosse. Gör inte så mycket väsen av sig. Han är så klart med i gänget ungkatter här men som sagt ändå en stillsam katt. Här sitter han i ett klösträd där han en stund innan låg och sov i en korg som hänger i klösträdet. Matte kom och störde hans ljuva sömn.
Annars är hans favosovplats på en stol i köket.

Cindy vill vara med på bild. 
Hon har en bästis här. Jag tror faktiskt jag t o m kan säga att Sotaren och Cindy är kära i varandra. Dom busar ihop, bråkar med varandra, söker upp varandra för att bara vara. Så söta.
Cindy är en pigg katt som ska vara med överallt.

Så fina!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åh vilka skönheter!! 
Är det någon som vet hur Trisse har det?

Kul att få se Trisses ungar och att dom växt och har det bra.
Undrar också om nån vet hur hur det är med Trisse?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Destiny, visst minns jag katterna i korsningen Mariedalsvägen-Köpenhamnsvägen. Du må tro jag undrat många ggr hur det har gått. Jag färdas nämligen dagligen med bil i korsningen och har själv tidigare bott länge i området så därför finns pappa katt och de små i mina tankar fortfarande. Så söta de är
och så underbart att de fått det så bra. Jag undrar också hur Trisse har det.

Det ser inte ut som att Trisses ägare har varit inloggad här sen juli i år. Undrar också hur pappa Trisse har det..
Visst är hans barn vackra.
Dom har så fina färger båda två. Och är såna fina goa katter.