Kattkedjan - Akut! Katthane!
Snälla, någon som kan ställa upp som jourhem/stödhem för denna herre…Senast måndag!!
Jag blev kontaktad av Gunilla, och dom behöver få ut denna herre snarast möjligt…
Transport kan ev. ordnas… Pm:a mig om du kan hjälpa till så får du tel. nr…
Snälla snälla gnugga nu geniknölarna och hjälp denna snygging…
Han trivs inte så jätte-jättebra med andra katter…
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Ålder? skygg? tam? färg? kastrerad? vaccinerad och avmaskad? inne/utekatt? Bild?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Han ska enligt uppgift vara gosig och kastrerad. Gunilla kan svara på fler frågor i morgon när hon kommer.
Annars har jag tel. nummer till en person att kontakta, ifall ni tror ni kan hjälpa till… Pm:a mig iså fall…

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#2 Önskar jag kunde men jag har katter här som vägrar acceptera andra vuxna katter, kattungar går bra. Sture och Busen är de 2 som inte vill ha in andra vuxna.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

putteliputt…
*mutter o morr*.. fick just meddelande på min mobil att lägga ut denna tråd… togs emot ca 17.30.. o det kom NU!.. fattar att jag inte fick det då…men jag kom ju för jösse mej hem vid halv tio…
puttar denna tråd

putt igen

undras vad som händer katten på måndag, detta låter inge vidare,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Om inte jag förstått det hela helt fel.. hämtas herren ut från kastrering, men det finns ingen som har ledigt åt honom…Alla vråer är fulla…

Han ska vara ung om jag kommer i håg rätt var en anin stresad när Gunilla ringde försökte se ut som Marlyn Monroe på minder än 1,5h
Det blev Anna Nicol Smith en dålig dag hi hi!
Kise ska vara jätte mysig o söt.
Lätt att ha med att göra mm.
Någon som vill ha en övergiven mys kise?
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

puttar..någon som inte har lika fullt på katter som det är här…?
Ok, för tillfället har det löst sig. '
Jag ska berätta. En herre från Hogdalsnästet ringde vår kassör för 2 veckor sedan om en dumpad vuxen katt, okastrerad i Arnefärg. Ursnäll, de har tre egna och de samsades inte. Så han hade alternativet att strunta i den stackarn och lämna den till oss kastrerad. Så han kastrerades i torsdgas kväll på hennrs bekostnad. Sen fick ha flytta hem till vår kassör, men så go som katten är mot folk, så elak är han mot andra katter. Det funkade INTE. OCh camilla har ju kattlucka till sina, så de vägrade gå in. KIssen var instängd i köket.Nu löste det sig tydligen snabbt ändå, en familj utanför Strömstad tog in honom tillsig, de har en kastrerad katt förut. Vi får hoppas att det går bra. Ja vad skulle vi göra? Finns det inga stödhem, då hade vi blivit tvungna att släppa tillbaka den stackars kissen där han kom ifrån och vad det i slutändan hade blivit, det vet jag faktiskt inte. Ensam kastrerad utekatt som inte kan gå in, ingen vidare lösning… Nu hoppas vi på att det går bra. KAtten är ca 1 år gammal, inte mer. Grå och vit.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

oj, så skönt att höra…

då håller vi tummarna att det går bra med andra kissen….
min kaka var ju väldigt på i början…. ingen som gillar henne fortfarande men hon har taggat ner rejält…ibland är hon rätt snäll men busig mot dom andra… men mina har redan satt diktator-stämpel på henne o flyr innan hon funderar på ev attack…
ja och vår kassört har ju egentligen ingen möjlighet att ställa upp som jourhem, då hon har 4 egna, som har kattlucka och hon bor smått liksom jag. Hennes katter är snälla, har inget emot vuxna katter, avskyr kattungar, så hon trodde det skulle funka. MEn icke….. HAn skrämde vettet ur dem alla fyra.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....