Dumpad?altansovare..
Denna söta kise dök upp hos mig igår kväll, från ingenstans..Sovit på min altan hela natten och verkar inte vilja gå hem. Ringde nyss polisen så jag hoppas någon saknar honom snart!
Kastrerad, fin päls o välmående. Han måste ju bara kommit bort!
Men vilken fin kisse. Hoppas en ägare hittas!!!

Underbar kisse!! Har säkert ett hem någonstans
Undrar om katterna har en egen kommunikationscentral någonstans där de berättar att om de går till dig så får de det bra och/eller kommer till rätta ordentligt!??
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ingen som anmält honom försvunnen än iaf:(
Vilken fin kisse!

Han är ju enastående vacker..helt klart står ju att han är van vid människor..men frågan är varför han hamnat hos dej om han nu har ett hem…eller kan han ha blivit dumpad?
ja, jag vet inte..Ingen ägare hittad än- Inga lappar om honom i affärerna, inget hos polisen..får vänta o se…Vart kommer du ifrån lilla misse?
vissst är det konstigt, ingen idmärkning, är ju knappast ingen som springer i skogarna, eftersom han verkar välmående, har någon dumpat
, är han chippad, enstaaående sötis i alla fall
Maggan47

vacke och gosig kisse , hoppas den hittar hem o fy till den som dumpar en sån kisse om fallet nu är så
Vet ej om den är chippad än, har svårt att komma iväg till vet. Ska ta det nästa vecka när en kattunge ska vaccineras. Jag hoppas på det:) Men lustigt ingen saknar honom ngnstans. Inga lappar, ingen efterlysning….lustigt!
Han är verkligen jätte fin.. Älskar röda kissar..

Jättefin kille. Borde vi inte skramla till en chipavläsare åt Emma?
Det finns ju små som man kan köpa via en veterinär eller nåt.
Det skulle ju alla ha glädje av om du hade en sån; ja inte bara du utan KKS rent allmänt.
ja, det sa polisen med, att jag bör ha en sådan med den ruljansen jag har:) Men har själv inte haft råd och vet ej vart man hittar sådana.
#14 Sidan fungerar tyvärr inte:(
nu så, fick kopiera texten:)
Den var ju billig
Tyvärr inget jag har råd med, ens i närheten:(
såg också priset, och mycket pengar nästan 2.000 kronor, inget kks kan sponsra med
Maggan47
#17 de e mycket pengar som behöver gå till nödställda katter istället:(
förstår det
Maggan47
men visst, jag hade ju kunnat starta en insamling till just det här på hittekatter, om inte någon har ngt emot det

ja tyvärr mycke pengar och mycke annat till katterna , men å andra sidan slipper man tiden och resan till vet elelr polis om man kanske kan scanna på plats . Och i slutändan är det ju till katterna iaf =) elelr för katterna
men tycker att det är väldigt bra att det finns att köpa spec för dom som har ekonomi att köpa dom elelr har vi nån rik här som kan köpa åt oss alla (blink)

bra att det finns att köpa… men blodigt dyrt….det är inget man kan snegla på om det ex finns att få i USA eller annat land?.. eller är det specifikt för Sverige med chipning?…eller att den måste vara "svensk" för att fungera?….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

#20 Det tycker jag absolut du kan göra. Många bäckar små, som man säger, så blir det en chipavläsare ;)

Är den pålitlig så tycker jag inte priset låter så hutlöst,,,men mycke pengar klart när det inte finns några,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ska starta en insamling nu, o se om någon vill hjälpa mig o katterna
….Som valt rätt altan
..