Ebony, bilder

Puss nos.
Vill dock se en bild på lilla puss magen
hi hi!
Snart är hon förstor för att vara minst ha ha!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Hur gammal är hon? Hon påminner om min lilla prinsessa som snart är en stor prinsessa.

mums bit blir sugen på Lakris när man ser henne.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Hon är ca. 13 veckor. Så hon är flyttklar så fort hon är helt bra i magen igen. Har har 4 pencillin dagar kvar.
Hon ser ut precis som Zenita när jag fick henne. Då var hon 13 veckor, men nu är hon stora damen på 6 månader 
Dom växer så fort dom små monstren..

Jag tror jag gått och blivit kär i Ruu. Han har samma fina mage som min Herr Grå 

Ebony sötgurka! Ibland önskar jag att jag kunde ha ett helt fotbollslag katter… 
# 12 - Åhhh vilken pussmage!
Jag önskar oxå jag kunde behålla hela gänget men det funkar inte riktigt i min lilla lägenhet. Tre egna katter är lagom, sen att det ramlar in lite stödisar då och då går fint..
Fick lite panik härom dagen när mamma och jag diskuterade skk och registrering osv.. Vi har inte skrivit över mina katter som bor hos mamma och pappa till just mamma.. Så enligt Svenska kennelklubben har jag 8 katter..
Jag vill ha ett helt fotbollslag med svarta missar så ebony hade då passat perfekt men tyvärr har de ingen plan att varken spela eller träna på:(
//Pia
Ja simson det är liten miniThindra men samtidigt påminner hon starkt i ögonen och ansiktsdragen om Tudor. Men uttrycket i ögonen är Thindra upp i dan.
//Pia