Mice from Heaven......
På Hökebohult…
Två på 12 timmar och fler på gång….. KAtterna har inte ens tid att äta…..HAr fått ta två möss ur käften på Arne och slänga in i kaminen. Ja, jag slog ihjäl dem först…….mössen alltså…..MEn blodfläckarna på golvet är goa att slicka på. det är tillåtet.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Äkta BARF-kost 
jupp! Men de får inte äta dem. Mask. De fick kalasa på älgfärs i dag i stället. Vi fick oväntade 24 kg färs/kött till i går. JAnne är ju hundförare i ett annat lag och då har han rätt till en part. Så jag stod hela dagen och packade kött och Pipis hjälpte till!
Åh - nu blev min hund och är gräsligt avundsjuk
Suck…… tänk om det hade varit gris i stället……
Älgfärs som är så gott, fast förstår att stå och packa inte är så kul, men hjälp fick du ju, tack för blompinnarna, som jag fick dit riktigt bra, men Sigrid jobbar på att dra bort dom igen, men å andra sidan stärker det hennes kreativa tänkande, att klura ut hur, så hon får hålla på
Maggan47
haha! Tre dygns jakt har resulterat i 4 mördade möss och katter som är helt slut…….
Tror att katterna har haft det kul när dom har jagat mössen..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Mina hundar dräglar vid tanken på färs matte med
.
Häxan har änu inte fattat att de där små äckliga sakerna som möss är i hennes ögon går att jaga.
Hundarna är efektivare o dödar dem utan blodsspill.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
OCh i dag så ertappade husse Arnemed en mus halvvägs nere i Arnes hals. INget att göra.