OT Simson är bra fräck
Ja som texten säger så är det sant. Hämtade ut ett paket idag från henne med glas och garn. Jag hade beställt tio pälsgarnnystan av henne skulle jag få för att gravera på.
Väl när jag öppnar paketet så tänker jag, jösses vad nystan……. börjar räkna. Jisses 20 nystan har hon stoppat ner, men jag skulle ju bara ha 10 ju.
Bus simson.
//Pia

Hehehe!!!
Du sa själv att jag fick välja fritt när jag frågade vilka nystan du ville ha…då blir det så här…
Måste packa glasen juuuuuuu…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
knasboll men jag har inte fått något pris på vad jag ska betala heller
//Pia

lycka tillmed pysslandet,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Urläckra färger är det så nu blir det en hel del virkande;) Tänk att Simson kom över de nystanen för 10 kr st annars kostar de här minst 42 kr st.
//Pia

Du vet väl att du inte kan lämna över ansvaret till mig! Som har sådan beslutsångest… 
10 nystan a 10 kr stycket beställde du. Resten sponsrar jag dig o hoppas få ärva när du arbetat dig slut…
Om glaset är för dålig kvalitet för att etsa något vackert säljbart så släng det. Helt ok för mig!
Men frakten då?
Glasen ska jag nog hitta på något med, speciellt med katter;) Tror de skulle bli fina som ljuslyktor.
//Pia

Du får titta hur mycket du vill ge för frakten. Skall vi dela på den?? Är det ok??
Tänkte just på ljuslyktor. Ölglas är de för små för… 
Ha ha jo det är de. Blir bara ett par klunkar annars;)
pma ditt kontonummer så sätter jag in pengarna sen.
//Pia
Ja det går aldrig att lite fullt ut på henne. Hon har alltid något fuffens för sig, inte undra på att hennes katter är som de är haha
//Pia

Är det två som vill ärva mig o mina huliganer?? Låter nästan så! 
Tack snälla!!

Kom just på (angående knäppa katter) att när en försäljare idag pratade med mig så tyckte Indy att det var så roligt att få främmande att han som vanligt sträckte sig upp mot mig o tog tag i byxorna o drog…ner…
ha ha Sådan matte sådan……. var det ja *fniss*
//Pia

#14 Nej nu får jag protestera!! Jag har aldrig dragit ner brallorna på Indy!!
Däremot har jag visat bröderna Hyland oavsiktligt för en jobbarkompis…
Men de gör ju som matte gör ju (på dig). Visar det ena och det andra. Vem var det som glömde stoppa in behagen eller dra upp gylfen när man flörtar med securitasvakter;)
//Pia
Så häftingt! Du menar ine att du fik tag i pälsgarn för 10 kr! Det var ju urbilligt<!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jo det fick hon och hon köpte allt haha. 20 nysran hamnade hos mig så hur många sammanlagt det var det vet jag itne. Det var pälsgarnet Tindra från järbogarn så det är ju inte billigt i vanliga fall precis.
//Pia

Hi hi! Viste väll Simson hade ett par rävar bakom öronen ha ha!
Sådan matte sådan katt
det har vi ju sett flera exempel på.
Arne 

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Tror nog jag har 20 nystan kvar här själv ändå! 

, å i vilket sammanhang…En helt underbar kvinna, vår Simson..