Auktioner på Tradera
Låses på crisses begäran/anebit
Jag har lagt in 4 auktioner på Tradera men det är bara dukar. Jag gjorde av med mitt matrumsbord och har lite dukar över så ni som behöver dukar kan gå in och titta om där är något som passar. Det kommer fler auktioner med dukar så fort jag får tid att lägga in dom. Pengarna går till mina katter och sätts in på mitt personkonto.
söker,men kan inte hitta….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag har länkat nu Gunilla.
Hej Chrisse! Nu har jag lagt bud på de fina juldukarna (Ozborn).
Det är ett alias som Gunilla väl känner till, jag handlar mycket av henne på Tradera, myntaleksaker till de små busungarna 
Puttar upp
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Tack Nisse och Essut för att ni har lagt bud.
Nisse, dukarna är väldigt fina i verkligheten.
Det är bara synd att jag måste lägga på så mycket porto men textil väger en del.
Ja, Chrisse håller med dig om att det verkliger ser ut att vara jättefina juldukar. Hoppas att det blir många bud på dessa dukar så det kommer in en bra slant till kissarna.
Jag ska försöka lägga ut lite dukar också på Tradera som ska gå till hittekatter i så fall.
Bjud nu bra på Crisses fina dukar och särskilt juldukarna som ju snart är aktuellt att använda igen. Hugaligen vad tiden går fort!
#6 Tyvärr är vi inte så intresserad av julen här i familjen
..Konstiga jag vet…
så nu har jag bjudit på de fyra små dukarna
Crisse, när du får dem sålda, utnyttja Schenker att skicka med i stället. Mycket billigare. och säkrare. Väldans enkelt. När du väl är klar med din auktion, så klickar du bara på boka frakt. och väljer shenker.
Okej Gunilla jag skall kolla upp det.
ja tycker du det verkar krångligt så skrik till jag kan hjälpa dig.
Det lovar jag att jag skall göra Gunilla.
Puttar upp, så alla kan bjuda på dukarna. Tänk på att pengarna går till dom hemlösa katterna…
Ja det är så häftigt att slippa anvanda snigelposten.
Puttar upp, tänk på att det är hittekattens dag den 6 september!
Kökshanddukar inlagda på auktion
Jag ska också lägga ut auktioner på Tradera, när jag blir lite piggare och orkar. Auktionerna ska vara till förmån för hemlösa katter eller till Chickas Minnesfond på Djurens Rätt.

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Jag har lagt in fler auktioner på Tradera.

putt
Putt för Crisses auktioner!

putt
Jag håller koll på vad du har på tradera, vill så gärna ha kökshanddukarna..
Vad snällt Essut.
Dessa auktioner satte jag upp för jag skall lämna Pricken och Mickie för kastrering imorgon. Jag är så fattig denna månaden men skall iallafall försöka att betala kontant för en av dom med hjälp av pengarna från auktionen det andra får jag sätta upp på kontot. Det är 900:-/katt men jag vill få det gjort nu så att jag kan börja leta hem till dom för nu har dom hunnit bli 1 år båda 2. Det är dom sista katterna från hamnen som jag har.
Puttar upp Crisses auktioner på Tradera!!! Verkligen jättefina dukar och handdukar!!!
Nu har jag lagt bud på ett par auktioner till. Hoppas Crisse du vill sampacka alltsammans om jag ev blir vinnare av de sista auktionerna.
Det är klart att jag väntar att skicka dina saker tills vi vet hur många av dom du får så skickar jag allt i ett paket.
Tack för det Crisse, du har verkligen mycket fina saker ute på Tradera!
Jag har ett par grejor till som skall ut på Tradera men det är ett farligt strykande och donande med dom här grejorna så därför tar det lite tid. Där är röda virkade dukar för julen och fler handdukar men utan motiv.

du är duktig du….du måste försöka andas emellanåt åxå… sköt om dej själv så du håller….
Crisse, fick du till det med Schenker? Fasiken så mycket billigare……
Crisse, till dina kissar…..
http://insamlingsauktioner.egetforum.se/board/post1402.html#p1402
Jodå Gunilla jag kan boka frakt men tydligen så skall man skriva ut en fraktsedel och jag har ingen skrivare.
Tack för att du har satt ut en auktion för mina katter.
ja ingen som vill ha praliner?

PRALINER!!!!!!!!……..
Jag var inne och tittade på pralinerna och dom är så söta så namnet passar bra.
JA de är för gulliga…. Synd att det rosa garnet är slut, men turkos är ju inte fel!
2 nya auktioner på Tradera. Skor och handdukar.
Crisse, du vet väl, att om du har utgångsbud på 1 kr så kostar det inget om du inte får sålt eller om du bara får 1 kr? OCh du kan lägga ut flera bilder utan extra kostnad. OCh kolla DHl, där vet jag, att du inte behöver skriva ut något innan, utna det kan du göra när du skickar. Då behöver du inte ens packa! DHL håller med emballage! OCh du får skickat för samma pris, enda skilllnaden är att du kan följa ditt paket!
Jag har ringt DHL och där måste jag själv skriva ut en fraktsedel.
Ok, nu skriker jag här! HAr ingen i Chrisses närhet en skrivare att låna ut? Ska hon förlita sig på att sända sina grejer med post, då blir frakten väldans dyr och kanske många drar sig. Hon behöver alltså tillgång till en skrivare, för att skriva ut sina fraktsedlar till Schenker. De har specialpris på Traderafrakt nu!
Gunilla, tror du inte hon kan skicka "fraktkvittot" via mail till någon som kan skriva ut det och skicka till henne. Jag kan åta mig att ta ut det på min skrivare och skicka till Crisse, det är ju mycket jag själv som drabbas av Postens dyra porto eftersom jag har köpt flera dukar av Crisse. Tror du Gunilla att det går att fixa så, du kanske kan göra en test hos dig?
ja det är klart att jag kan om hon vill!
Självklart är det ju Crisse som bestämmer!!!!!!!!!!!!!
ja så fisigt att man MÅSte ha en skrivare för att använda sig av SChenke roch DHL…
Putt för Crisses auktioner
Hur mycket kostar en bra skrivare?? Har någon koll på det??

jag köpte en skrivare förra veckan, den kostade 900kr men det finns billigare
Alla djur behöver någon som bryr sig!
ja gud, du får en kombiskrivare för en 5hundring numera. Inte ens lönt att byta bläckpatroner

men hallå!! inte behöver man själv skriva ut fraktsedel? det har aldrig jag behövt göra. jag har bara registrerat paketet. sen fått ett nummer som jag har skrivit upp och lämnat samtidigt där jag skickar paketet, så har dom skrivit ut fraktsedeln åt mig…
så här står det på dhl:s hemsida:
--
Så här enkelt skickar du ditt paket
1
Börja med att registrera ditt paket. Välj vilken pakettyp som passar det du ska skicka och fyll i uppgifter om dig själv och mottagaren. När du är klar får du ett sändningsnummer.
Registrera paket
2
Emballage hämtar du gratis på din närmaste DHL SERVICE POINT. Du kan packa hemma i lugn och ro, eller på plats på din DHL SERVICE POINT. Sedan är det bara att lämna paketet
i kassan tillsammans med ditt sändningsnummer.
3
DHL hämtar paketet på din DHL SERVICE POINT och levererar det till den mottagande DHL SERVICE POINT som du har valt, oftast vardagen efter paketets inlämnande (beroende på tidpunkt för inlämnandet).
Du kan följa ditt paket med hjälp av sändningsnumret, antingen via onlinetjänsten Följ paket eller genom att ringa vår Kundservice. Vi har öppet dygnet runt, året om.
ja tycker de var knepiga. Samma sak med schenker, där måste man skriva ut. JAg bad ändå Crisse tala med dem. MEn som sagt, jag skulle aldrig vilja vara utan skrivare. MEn jag har börjat bli lite fräck här hemma, är det nån som vill ha utskrivet, så vill jag ha 2 kr. Toner kostar och skrivare och papper också.

Ja, men varför skulle man sponsra hela tiden? Det kostar ju. Beror ju kanske på vem som vill skriva ut, vad och hur mycket?
Precis…….
Jag skriver det på denna sida för jag har era adresser på den andra datorn.
Jag har hela tiden haft 2 datorer men den ena har stått i ett skåp men nu har jag bytat och jag har inte hunnit lägga över adresser och dyl. från den andra datorn.
Nu har jag köpt en skrivare och det har tagit mig 11 timmar idag för att få den att fungera så på måndag skickar jag paketen till dom som inte har fått och min mening är att jag skall skicka det med Schenker.

11 timmar bara?…. men det kändes som 11 minuter va?… att saker ska vara så jobbiga ibland.. tålamod är inte riktigt min starka sida..men vad bra att du fått ordning på det hela till sist… måste kännas skönt nu iaf…. bra jobbat crisse…
Hua, ja du jag avskyr installera saker, brukar alltid be min granne. Älskar att använda tekniska prylar men de ska bara liksom funka direkt 
Snart kommer du undra hur du kunnat leva utan skrivare
ja och jag hade aldrig klarat mig utan scanner…. Så bra! För att inte tala om pennscannern… Den älskar jag bara!
HAha, jag älskar att installera!

åå, hur funkar det med pennscanner? har tänkt köpa det för gubben kan inte skriva med tangentbord, och han är också ordblind… om han skriver nåt, snappar datorn upp det då?
japp1 MAn lär sig snabbt tekniken.

då kan du rekommendera att vi skaffar en sån? för gubben har funderat på det….
Absolut! I just lööööööve my C-pen!
Nu har jag börjat lägga in nya auktioner på Tradera eftersom jag fick fler saker häromdagen. En jättetrevlig skål med 2 handdukar med jordgubbsmotiv som aldrig är använda sen kommer det fler handdukar. Jag hoppas hinna med allt som skall in på annons ikväll.
hih Crsse, akta dig, du kan bli Traderabiten!
Vad bra Crisse, det verkar som du fått igång din skrivare också 
Lycka till med auktionerna!
Biten blir jag väl inte men behöver så väl varje slant jag kan få ihop till veterinärkostnaderna.
Jadå skrivaren fungerar nu så jag skickar allt med Schenker som blir billigast.
ja visst är det suveränt? Håll ögon öppna för sen kanske det blir DHL som tar över billig transport . Schenker håller ju bara sin rabatt tom15:e november.

Kanonsnygga skor du har till salu förresten. Tyvärr har jag redan 17 par här hemma
Nu har jag lagt in nya auktioner på Tradera till hjälp åt mina katter Hemlösa i Skåne 7. Uppehåll 1 år Handdukar, glöggryta, och ett utrop med en del kort bl.a.

putt
Putt för Crisses katters auktioner!

putt