Uppdatering Luffe
Vill bara berätta att hittekatten Luffe gör framsteg hos sin husse
Jag bad ju om hjälp och råd här på forumet och fick många bra svar, husse blev rörd över era berömande ord.
Luffe har numera sin mat i köket och rör sig mer i lägenheten, från att ha tillbringat större delen av tillvaron under husses säng i sovrummet. Han ropar fortfarande på nätterna en hel del, men nu "pratar" han med husse även vid andra tidpunkter på dygnet. Ofta sitter han på avstånd och betraktar sin husse. De håller på att bli goda vänner tror jag
Luffe är väldigt lekfull så leksaksråttorna får hänga med en hel del. Visst är det härligt när framstegen kommer även om det är med små, små "mussteg"?
/Lotta
/Lotta
Åh vad roligt och vad glad jag blir för er skull du för att du ville hjälpa till från början och att Luffes husse inte blev avskräckt. Det är ju inte så längesedan så jag tycker det verkar gå riktigt bra.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Det låter ju som att det går riktigt bra! Som Emjon skriver har det ju inte gått så lång tid ännu. Verkar mer än lovande tycker jag! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"