Tar han emot katter?
Tar han emot katter…?
Nu börjar spikarna verkligen spikas i kistan kring NIVETVEM.
Verkar finnas en liten chans att kunna ta honom för djurplågeri också. Länsstyrelsen hoppas att vi kan finna någon som efter mitten på september i år har lämnat eller hämtat en katt hos NIVETVEM, och kan gå med på att bli kontaktad för att intyga det.
Är det någon som hör någon säga något om att de lämnat eller hämtat en katt hos Djurens Vänner i Borås, så säg till!! Sprid gärna ut det också, alla observationer är guld nu när hans tid i frihet börjar ta slut. (nu ska vi ha ett stopp på hans djurplågerier för gott!!)
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

puttar för detta viktiga….
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Vad handlar detta om?

putt härifrån också!
Putt

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
ja höör er för. Någon kanske känner någon som känner någon som i god tro lämnat en katt där…..

Undrar också vad detta handlar om…?
Pälsbollarna i Höganäs
??????
kan någon berätta vad det handlar om, annar ska nman ju itne höra sig för?
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Puttar upp!!!Stoppa token!!!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

ja om någon vågar prata så vore det super, för det är väl det som vart problem innan , att ingen vågat vittna? elr var det ni vet den andre,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Putt för Prutten!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Puttar för mer information…
Pälsbollarna i Höganäs
Vad handlar egentligen den här tråden om?? Trög som jag är.

Vi är fler som är tröga så du är i gott sällskap…. 
Pälsbollarna i Höganäs

Djurens vänner o Borås…. ingen klocka som ringer för er "trögisar"?…
# 16 För mig ringer ingen klocka?! Kan någon berätta?
Googla…..JAg vill inte skriva ut något namn på grund av PUl. MEn det är mycket väl behandlat här förut, så det går alldeles utmärkt för den som vill, att söka på sajten här också. I och för sig, så skulle man ju kunna skriva ut anmnet, då namnet är tillgängligt i offentliga handlingar, men jag vågar ine i alla fall. så det är inte svårt att söka det
# 18 okej nu nu har jag googlat.. galet 
skandal… Fruktansvärt
Ähum….vad ska man googla på?

Djurens Vänner i Borås. MEd citattecken runt

googla på "djurens vänner borås".. tror du fattar sen på en gång…se till att sitta ner bara…
Jaha, är det det gubbkräket det handlar om. Man får väl hoppas på att han har ögonen på sig nu. Fast han har ju vanan inne att komma med bortförklaringar.
Varning för känsliga bilder (detta material är nyproducerat och bilderna är nyligen tagna). Det finns också bevis att de trots djurförbud fortfarande hanterar katter.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
# 25 Fy F*n va hemskt….. Börjar ju nästan gråta.. Hur kan han/dom???

#25 stackars katter,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag får inte upp bilden men förstår det är något hemskt!! Trodde han var ute ur leken ,har för mig han blev avsatt ??
Vilka lämnar katter där????
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Oh fy fan. Jag har hört om detta innan men trodde inte för allt i världen att det var på detta sättet! Hur i hela hel-vete kan den organisationen få finnas?
Vad kan man göra?
Vänligen
Sofia
Men vad i helvete….Har myndigheterna fått tillgång till dessa bilder?Hur fan kan de få fortsätta ostraffat på detta viset?
Tack David du var före mig.

Fy faan!! Stackars små missar… 
Pälsbollarna i Höganäs

vill inte titta på bilderna..
.. räcker att läsa era kommentarer…. fy säger jag… måtte det verkligen ta stopp här o nu….
ja det är därför det är så viktigt att folk har lite kurage och har de lämant in en katt dit, eller känner igen nåt av grejerna, så hör av er till David! HAn kan slussa vidare så attnågot händer! Och sprid filen!
får man använda bilderna i dokumentet på hemsidor och blogg mm till att efterlysa folk som vet mer?
Den person som sammanställt häftet skriver såhär;
Det vore bra om detta kunde startas som kedjebrev och att Ni skickar till så många som möjligt. Har Ni Facebok eller hemsida så lägg ut det. Det gäller att varna folk för att lämna katter till Djurens Vänner i Borås. Tackar på förhand för Er hjälp med detta.
Det här är personer med bra insyn i föreningen fortfarande idag, så det här är den bittra sanningen, både 2006 när jag först anmälde, och än idag.
Myndigheterna vet om det och har sett detta med egna ögon. Därav djurförbudet för föreningen. Det viktiga är nu att komma i kontakt personer som lämnat eller hämtat en katt sedan mitten på september, då kommer Länsstyrelsen åtalsanmäla föreningen och aktuell person.
// David
#25 Åh fy fan! Där kom nästan frukosten upp igen. Stackars katter som har gått detta öde till mötes. 
Usch, hur kan det få fortsätta? Hoppas verkligen att det sitter någon snart bakom lås och bom….. säger inte vem…
Många Goa Kramar
Annisangel
så jag får skicka detta till tidningen?
Vänligen
Sofia
# 36 Jag har lagt upp detta på min facebook och det kommer upp på min blogg inom snar framtid: Kattbloggen.com
Jag har skapat en ny tråd Viktigt - Djurens Vänner Borås med mer information.
All information där, även detta häfte är vi oerhört tacksamma om det sprids vidare och läggs ut på hemsidor, Facebook och andra forum.
// David
herregud… är detta verkligen djurhållning i sverige?