Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1067 ggr
SamanthaJones
0

Kattungar sökes

någon i linköping med omnejd som har två kattungar lev. klara typ nu? En hane och en Hona. har fått ett mail ifrån en som söker två kattungar.

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

SamanthaJones
0

helst röda/svarta eller tegre var vad hon sa om färg.

Vänligen

Sofia

Tiana
0

Jag är nog lite för långt bort, men annars har jag en svart hona hos mig…

Mison
0

frågade du om varför just hane och hona?? hoppas dom inte tänker avla, tänkte jag ….

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Josefa
0

Precis min tanke!!

SamanthaJones
0

klart jag frågade. och de var för att de hade fått höra att det är lättast att ha en hona och en hane. de hade hört att två av samma kön kan bråka.jag sa att så är itne fallet men de var lite osäkra. däremot så frågade hon själv när man tidigast kunde kastrera katter så det var planerat. + att det kommer stå i mitt kontrakt (som är väldigt hårt skrivet) att om inte katten kastreras innan 1 år ålder eller när könsmognad uppstår så kommer köparen få betala vite till säljaren på 5000 kr. typ så är det skrivet, inte citerat då jag itne kommer ihåg i huvudet.

Vänligen

Sofia

Hawknestgrove
0

OM du inte hittat något, så har vi 4 st, men de är inte leveransklara förrän vecka 46-47. Bilder kommer  på måndag och även aons på Blocket för BOKNING, inget annat.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

amlis
0

Tror du att de kunde vara intresserad av stallkattsungar? En del hanterbar och gosig men inte så vån att vara inne alltså. Även flera mer skygga. Lite olika ålder, vet ej säkert men fick höra "från våren och början av sommaren".

Har nyligen blivit konfronterat med stallkatts-koloni-problemet *suck* har inte riktig insyn än men de letar efter hem åt ungarna… Har sett både rödvit/tigre, svartvita och vita med lite brun/svarta fläckar.

PMa om det kan vara intressant, finns i Skpg kommun, ska börja fota nästa vecka.

Martina747
0

jag har en svart hanne som är leveransklar,genom kks.

Issa
0

Örebro Katthem har massvis med kattungar med. Några har vi även i jourhem i Karlskoga. (Och fler är på väg in, suck! Tar aldrig slut)

Mison
0

transport går ju alltid att ordna….

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Josefa
0

Isf har jag en hel drös!!!

pia-app
0

Hej Sofia

De katter vi hämtade hos dig, den lilla grå från Skänninge och den svarta från Skåne är ju klara (den svarta ska ha en vacc till) Dom är väl lite över halvåret om dom kan tänka sig lite större katter. Är inte så skygga längre och väldigt fina

Pia

pia-app
0

Hej igen Sofia

På vår hemsida har vi skrivit om två kattungar röd-vita som behöver ett hem. Dom bor fortfarande hos en kvinna på landet med sin mamma men kvinnan behöver hjälp då katterna bara flyttat in hos henne och hon kan inte ha fler katter. Vi har bara förmedlat att katterna finns men självklart så vaccinerar vi och ser till att dom blir veterinärbesiktigade om dom är intresserade av katterna. Hör av dig om intresse finns.

MariannE11
0

några som passar?…Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 3 kattungar i stödhem i Linköping. Svartsmokesyskonen , en hane o en hona, samt deras adoptivsyster långhåriga svartvita Snöfot.

kolla www.kks.nu under emmas katter

Ankie
0

hur går det i kattunge letandet tro?

[LucyInTheSky]
0

Kattungar från Kalmar/Öland eller på vägen upp till Linköping kan jag fixa transport till då min bästa vän precis flyttat upp dit och har sina föräldrar och vänner här på ön så någon åker upp vilken vecka som helst nu och jag ska upp efter jul så transport går att fixa =)