*Rip* Herbie
Här började Herbies historia med ett nödrop här.
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=76e9a49d-3bce-46a2-a9a1-6d179ce08de2
Efter lång tid och många turer fram och tillbaks till Alby lyckades jag och Kittekatten tillslut fånga in honom, han hade sällskap av en annan katt som vi tyvärr inte hade plats för vilket gjorde det svårare att fånga enbart honom.
Han fick bo hemma hos mig och Harlequin och de var jätte goda vänner. Men en dag när jag kom hem hade jag glömt ställa kattluckan för enbart ingång så han hade smitit, naturligtvis hade slambilen varit där också och skrämt bort honom från tomten. Det tog två dagar innan han vart synlig så jag kunde fånga in honom igen med fällan. *pust*
Eftersom jag bor så avlägset så kom den dagen de skulle flytta in till kattstallet för att få ett eget hem. Harlequin kom till ett eget underbart hem men Herbies nya matte/husse fick jag aldrig någon kontakt med.
De bodde i villa och har tydligen haft honom som utekatt i olämplig miljö så han har blivit överkörd på Spångavägen
Vila i frid min vän, du blev inte ens 2 år.

Usch vad tråkigt….både att han nu är borta men också att han omplacerades som utekatt i olämplig miljö av ett katthem…spångavägen är en stor väg…RIP Herbie.
usch vad tråkigt, fick de släppa ut honom eller gjorde de det utan att katthemmet visste?
varken katthemmet eller jag visste om det. så ingen skugga faller på Kattstallet. Vad folk gör efter att de har adopterat är svårt att styra, oavsett vad de säger tidigare.

Vila i frid, Herbie!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Lille Herbie, så sorgligt
Men….hur kunde de ha en utekatt där, vissa tror visst bara man bor i hus är det frid och fröjd men den vägen. Stackars lilla kisse.

stackars kisse…o stackars dej misan som jobbat med honom…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Stackars Herbie
Man blir så ledsen när matte/husse inte fattar att katterna ska vara inne när man bor som man gör..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Så sorgligt…sov i ro..lilla kisse-vännen..
Så sorgligt. Hoppad de inte skaffar sign nån ny katt i allafall….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det var ju inte för det korta livet som vi satt där och frös för att få in honom…