värmdö katterna
är det någon som vet hur det har gått för ,majja gräddnos och hennes ungar på värmdö..majja gräddnos var en hane och bytte namn …senare
ja just det. Dessa kissar får vi inte glömma, som du kämpade för dem…..Det var väl Akutgruppen, som höll i detta? Uppföljning, tack!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

alla grannar på landet undrar var katterna har tagit vägen….
Ja hoppas vi kan få svar från Akutgruppen
Skrev i denna gästbok, som det länkades till inne på Akutgruppens hemsida
Hallå! Vi är många, som vill veta vad som hänt? Hur har det gått? Mår de bra? HAr de fått nya hem?
Finns det verkligen ingen som kan svara på detta? ÄR katterna döda eller vad?
Som jag minns det kom katterna till samma ställe. Har för mig att det var en större villa.
Siberlina, har du kvar telnumret till medlemmen som hjälpte till att fånga in katterna?
Ja och det var via Akutgruppen. JAg anser dem vara seriösa, så jag är verkligen förvånad av att inte höra något. Inte wett knäpp. Vi är ju ändå många, som engagerade oss i det!
jaha, inte ett knäpp. Nu blir jag beviken. LEver katterna eller är de döda? Vi som kämpat med detta på avstånd har också rätt att få veta!

Ta och fråga Akutgruppen via mail, förslagsvis, jag har inte sett någon av dem här inne på iFokus på jättelänge.
jag har gjort det när denna tråd startades…

Värmdö-katterna!!
såg den här tråden…
Själv är jag med i skyggisgruppen i Stockholms Katthem… min fadderkatt är Vilbert (numera bokad!) och kommer från Värmdö!
V-katterna, som Värmdökatterna heter där.
Menar Ni dessa katter??
Många, många har redan fått hem, om man går på deras hemsida under fliken "övrigt" och sen sök katt.. kan man söka katter på namn… där hittar man massa V-katter som redan fått hem!
Jag skall försöka spåra även Maja Gräddnos, hon kanske hamnade i något annat katthem.
Vet inte om Ni menar dessa katter, eller kattgänget före dessa (från "Hitta Hem-programmet var det visst?)

lite till---
V-katterna är nog ett annat gäng.
De över 100 katter ("hitta hem "programmet) några finns kvar i jourhem på http://www.kattstallet.se/kattstallet/
i alla fall….

Randis verkar vara kvar i jourhemmet för akutgruppen
Läs om katterna i den andra tråden "Siberlinas Värmdökatter, vad hände egentligen ???", som jag puttat upp.

Vilken flik ligger Siberlinas Värmdökatter på?

här kommer den tråden
Alla djur behöver någon som bryr sig!
ja det är de kattena jag vill veta hur de mår. Ok, en är ju tyvärr bortsprungen, men de andra…..