kattsamlare ? (bollnäs)
Fick ett samtal av min mamma nu som pratat med en väninna
tydligen skall det finnas en karl i bollnäs området (galven) som har 23 katter och som är okastrerade , alltså inavel för han tror på sitt gamla vis att honor inte kan para sig med sönerna
detta är något som läre undersökas mer , men galven området är mitt i skogen och STORT med massor av vägar kors o tväst , som en nål i en höstack tyvärr
finns det folk i bollnäs området här ? som kanske kan hjälpa till att scanna av området med hjälp av karta där man stryker över områdena man kollat igenom
utan mer skinn på benen så fortsätter detta , skall forska lite med mamma om jag kan få fram mer info utan att nämna något om att söka bostaden

inget vidare…..ska hjälpa till att putta här när jag kommer ihåg det…. putt….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

enligt vad jag hörde skall ett katthem i bollnäs dumpa katter där , men vill ha lite med skinn på benen för att gå på det elelr tro på det
Oj… den jag tänker på är Catfoot hon är väl närmast…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ska vara över skogen för henne via nianfors =)
man kanske skulle ta en höst sväng o kolla lite , ta med exet som varit där en del på yngre dagar
puttar upp, finns väl åtminstånde en till bollnäsbo här?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Putt????
Hoppas verkligen det inte finns såna tokiga katthem!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

putt….om ett sånt katthem finns så finns det säkert MASSOR att ändra på där..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

ja det är dumt att hänga ut nått katthem innan man vet säkert , uppgifterna kommer från en annan som hört/känner nån . så skall forska mer i detta som sagt innan man agerar
verkar inte som nån från bollnäs katthem (båda) sitter på iFokus heller vilket är ltie synd , ären kanon plats att sitta på o massa trevliga katt tokar =)
Ok, då väntar vi in fakta.
näe du har ingen aning alls om detta
Galven ligger ju åt Arbråhållet det'
Men du Grundig vem är du, du får gärna pma mig om du vill
så kan jag hålla lite utkik jag med om jag får veta lite närmare vart det är. Karta finns på eniro men hur man gör för att scanna av område man varit på vet jag inget om. Men gärna att du pmar mig å berättar vilket djurhem det är med.
Håller tummar och tassar för det inte är något katthem som burit sig så illa åt!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!