Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 610 ggr
blondifire
0

hittekatterna hittar hem!

idag har min syster som har gård utanför tidaholm förbarmat sig över hittekatterna vi varit akuthem åt. efter att sally i fredags fått antibiotika mot UVI så blev dom alla hämtade. killarna blir i ladugården o tjejerna hus katter, alla kastreras såklart och vi kan följa upp o hälsa på.

S*Winsnes Wilda

blondifire
0

Den här sidan är lite rolig.. när man har problem eller nån hittekatt/utsläng dyker upp, då skrivs det spaltmeter men när det går bra för hemlösingar så är det knäpptystObestämd. undrar lite vad det beror på.. eller är det för att just jag,trots uteblivet stöd från kontaktpersonen på kks, fixat det bästa jag kunnat för hemlösingarna?? asså det spelar ingen roll men en notering dock..

S*Winsnes Wilda

monsi
0

Har inte sett denna tråden innan.

Underbart alla kisar fick ett bra hem.

En liten undran braObestämd varför killar ute tjejer inne?

Tycker det är bra jobbat att hitta hem åt dem.

Grattis till det nya livet kisar.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

DesireEsmeralda
0

Haha. Eller kanske att alla är så upptagna med att rädda katter som fortfarande är hemlösa att de, när de ser att det har löst sig, blir jätteglada, men går direkt vidare till nästa hemlösing… Glad

Kul att ni har lyckats ordna hem för kissarna!!! Skrattande

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Mison
0

ja, jag tror snarare som #3.. när det löser sig pustar man ut och ger sig på nästa…

men jättebra att ni har ordnat det för kissarna…

undrar också lite som monsi, varför killar ute och tjejer inne?

Alla djur behöver någon som bryr sig!

MariannE11
0

har legat efter med att läsa…är ikapp nu… bra att det löste sej…bra att du fortsätter följa dom…

puttar upp frågan om könsuppdelningen….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

blondifire
0

ingen anledning alls eg med könsfördelningen mer än att sally måste vara inne för o få sin medicin och att tjejerna här tytt sig till varann och tvärtomGlad.. sen kommer dom kunna gå i både laggårn o huset.

S*Winsnes Wilda

monsi
0

Låter toppen!Skrattande

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Mison
0

instämmer… låter jättebra Glad

Alla djur behöver någon som bryr sig!