Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 1006 ggr
Sidentass
0

till vet imorgon

Imorgon ska jag ta med lille Cinette till vetten kl 17.00. Jag är lite oroad över henne i och med att hon är så tunn jämförelsevis mot de andra kissarna i stödgänget. Visserligen är hon med o äter, diar o grejar, men jag vill ändå kolla upp det hela med henne. Man är allt lite bränd när hennes syster var så dålig att hon inte klarade upp det. Nu är inte Cinette i hennes dåliga skick..men det är inavelskatter, och då kan som bekant problem uppstå. Nu hoppas jag verkligen på att hon kommer att lägga på sig snart med lite hjälp från vet på vägen..han nämde också i telefon att det kanske kan bli aktuellt med en penicillinkur..hur som helst känns det skönt att tiden är beställd och att hon får en riktig undersökning, lilla gumman..

huskatt08
0

Håller tummarna och hoppas allt går bra…att hon får några goda råd från vetten så hon piggnar till.

emjon
0

Här håller vi också tummar och tassar att allt går bra med lillkissen.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

MariannE11
0

håller tummarna här jag med… förstår att du inte vill gå o känna dej orolig över snuttan….du har haft tillräckligt på din lott…bättre få klarhet i om något kan få henne att växa ikapp…lycka till…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

ja lycka till!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut50
0

Håller tummarna och tassarna här hemma..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Lena
0

Håller också tummarna och hoppas på det bästa! Klokt av dig att ta det osäkra för det säkra.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

annebeate
0

Lycka till i morgon!

Sidentass
0

Tack alla för lyckhälsningar! Cinette har matlust iallafall o är med..men vill kolla upp detta med hennes låga vikt, meddelar ikväll när jag kommer hem hur det gick!

Naquita
0

lycka till nu och du har mitt nummer om det är något hos veterinären.

MariannE11
0

putt så Siden ser Naquitas inlägg lättare

Sidentass
0

-Goda nyheter!!

Han gick igenom henne, lyssnade på hjärtat och hans bedömning är att hon är en frisk kisse:-) Det var heller ingen fara med hennes "litenhet" som jag uttryckte mej..var lite bränd sen det tragiska hände med hennes syster, så jag vågade helt enkelt inte låta bli att åka med henne för en kontroll i och med att hon är mindre än de andra:-) Lilla gumman, hon låg så gott o tryggt i min famn på bussen..mycket trevligare än att ligga i buren tyckte hon:-)

Heder också åt vetten som bjöd på undersökningen, med den motivering att han var så glad över att hon var så pass välmående som hon var:-)

huskatt08
0

Åh..så skönt att höra. Heder åt vetten…var det Peter Bergling du var till? Han är så bra.

Nu kan även du koppla av och njuta av dina "småtroll". Skrattande

Bättre en gång för mycket….

Lena
0

#11 Härligt att höra att lill-stumpan inte hade några krämpor. Och vilken just veterinär som bjöd på undersökningen. Sådant blir man glad av att höra.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

åh så skönt. och vilken underbar vet.

En sådan har jag också. Får gratis dräktighetsundesökningar och 20% rabatt på alla friska djur, och en gång ett ultraljud for free:D

Bumbis
0

#11 skönt att höra att allt är bra med Cinette! Glad

Sidentass
0

#12 Ja, jag tycker bra om Peter, han känns trygg o är mjuk o sympatisk att komma till. Slå mej en pling, eller skicka ett pm om du vill komma hit på kattungegos - och bus;-)

#14 Så trevligt att höra att det finns fler generösa vettar, sånt vinner dom på i längden..:-)

huskatt08
0

OOOOOOOOOM Jag vill Skrattande

Hör av mig när jag vet lite mera om vilken dag jag kan.

MariannE11
0

vad skönt att höra… kan tänka mej hur mycket lugnare du blev….puss till cinette.

Kusten
0

Fantastisk veterinär och glädjande nyheter om Cinette. Skulle behövt en vet som Peter här i Götet.. ja han skulle behöva klonas till alla städer och länder och vrår :)

Blir glad för din skull siden, nu kan du sova lugnt och vakna upp med ett leende.

emjon
0

En bra veterinär är guld värt och så fint att allt var bra med lilltösen. Nu behöver du inte gå och undra om något är fel utan kan njuta fullt ut av de små pälsbollarna.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Hawknestgrove
0

grattis!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Ja, det känns verkligen skönt..man blir så bränd när något händer som med hennes syster..