2 kattungar sökes
Hej
Lovade en granne att kolla upp om det fanns tvåkattunge-pojkar som sökte nytt hem. Hon har haft katt innan, tänker ha dem som innekatter och tänker (som jag förstog det) kastrera, vacc, ID-märka och försäkra dem.
Det vore önskvärt om katterna fanns runt Hallstavik med omnejd så det blir lätt att hälsa på innan de bestämmer sig. Hon är även införståd med att katterna inte kommer att vara gratis.
Finns det två pojkar som ni tror kan vara lämpliga, kontakta mig gärna på min mail elcyion_lacar@hotmail.com och skicka med en liten text om katterna och gärna en bild eller två :) Ska försöka komma ihåg att kolla den här tråden också, men är lite glömsk av mig *rodna*
Medarbetare på jack russel terrier
Wow vilket tillfälle!
Kanske ska tillägga att Hallstavik ligger ca. 10 mil norr om Sthlm. Hon verkade villig att åka till Stockholm och antar att Rimbo också går bra (då det litte lite närmare). Vet inte alls hur bussar går uppåt landet på samma avstånd.
Titta gärna på katthemmens sidor också.i Uppsala www.samvetet.com
I Stockholm www.katthemmet.nu www.djurhjalpen.nu
www.kattluckan.org www.akutgruppen.com
m.fl.
Det skrivs inte mycket om katter i Uppland här på hittekatter men jag har läst nån siffra om att det är 20-30.000 hemlösa katter i Stockholm och nu finns det också många övergivna kattungar som inte katthemmen har plats för.
I Uppsala beräknades det för några år sen att det fanns ett par tusen hemlösa katter.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Tack :)
Det finns leveransklara kattungar i sthlm. ring för mer info
076 710 1737
inte sms, kan inte läsa det på min mobil.
Och jag har också flera pojkar som behöver hem.
Fast vi bor i Helsingborg
jag har flera pojkar som behöver hem men det är i linköping!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Du vet ju om våra redan så det är bara att du hojtar, leverans går nog alltid att ordna.. Har ju tre killar kvar.

Ååå synd att hon ville ha killar.. Jag har en tjej som verkligen behöver ett hem….

Har grannen fått hem några kattpojkar än?

Djurhjälpen i Vaxholm har killar som behvöer hem! Kontakta dem!

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
OCh Bill och Bull är leveransklara efter den 12:e vaccinerade, reggade, kasterade och märkta.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
puttar för frågan
Maggan47

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/