Gustav
Jag fick hem en kisse som heter Gustav från Dalarna , igår Onsdag var vi till vet. hälsokontroll, gjorde ren öronen från en hemsk skabb, rengjorde tänder o vaccinerade honom han fick sova för dom höll på med hans öron ganska länge. Blodörat han har kunde dom inte göra något åt så han får leva med det, blomkålsöra kallas det för men han är så charmig så det gör ingenting. Dyrt blev det också eftersom jag betalar ur egen ficka. Gustav har blivit riktig favorit i min familj alla gillar honom eftersom han är kelig lekfull, ligger bredvid mig på en egen stol när man sitter vid datorn. Jag ångrar inte att jag toghonom. Min man o jag har pratat om att ge Gustav ett hem för alltid hos oss, för det är han värd min älskade fina kisse.
Vilken lycka att Gustav får bo hos er..Ni är verkligen änglar….
Har du ingen bild på honom?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Jag ska ta ett kort på honom så fort jag kan så får ni se honom. Han är så himla charmig fast han har sitt hängöra.

Gustav skickar tusen pussar till dig Catfoot för att du alltid ställer upp o hjälper till.

min Bruno måste inflika att det är SNYGGT med blodöra.. ja kanske inte att ha men det som kommer efteråt när det inte gör ont längre….. han har opererat bägge sina öron så dom slokar….peppar peppar så har han inte haft problem på nästan 2 år tror jag det är nu….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

åå tack för att du tar hand om Gustav…
Alla djur behöver någon som bryr sig!

Snyggheten sitter inte i öronen utan i hjärtat och det verkar både ni tvåbenta o Gustav ha massor av så det kommer att bli bra bara öronen läker. Nosgos till dig Gustav! Hoppas vi får se dig på foto snart!! Är du röd som den tecknade namnen också??
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Men så skönt att Gustav får stanna hos er…hälsa till honom att han har en röd liten namne här!
Verkligen bra om Gustav får bli din alldeles egen katt. Jag vet hur gullig han är för han sov ju över hos mig nåra nätter sedan jag hämtat honom i Falun och tills min dotter hade körning till Edsbyn. Han hade lämnats till mannen av några grannar som inte längre hade hjärterum för sina två katter och som då hamnade i eländet.
Ska bli intressant att se honom nu för han ser nog gladare ut än vad han gjorde på sidan 16 här den 25 augusti.
Måtte alla katterna få riktigt goda hem.

Ja Gustav är röd/vit goding som hoppas att alla dom andra kissarna också får ett eget hem efter allt dom vatit med om. Det kommer ett kort på Gustav där jag tror att han ser gladare ut än när han kom. När man gör ren lådorna sitter han o tittar på mig o ser ut att , Oj här var det noga med att göra rent, då kan jag kissa lite mera , det gör han varje gång jag tar bort allt.
Så härligt att Gustav fått ett eget hem.
Hoppas det ordnar sig även för de andra katterna.

#11 hmmm… jo Bruno är kvar här..låter precis som ett Brunobeteende o han har rätta färgen… vill gärna se bild på Gustav så jag är säker på att det är min Bruno som kissar på nystädade toorna…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/