Min katt Tudor
Tudor är ingen hittekatt så jag hoppas att det går bra ändå att jag får visa upp några bilder på honom.
De är tagna i min studio för träning, Tudor skötte sig riktigt bra även om han i början var riktigt feg och vågade knappt komma ut ur transportburen.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Såhär nöjd ser Tudor oftast ut :) Han jäste verkligen när han fick burra ner sig i denna pläd
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Sista bilden. Här ser man lite hur Tudor oftast såg ut under fotograferingen, stora rädda ögon men han var modig och duktig!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jättevacker är du Tudor! En sån underbart söt pojk.
Så gott han ligger där i fluffpläden. Trodde först att han var hittekatt med tanke på hans öron som ser ut att ha gått igenom några frusna vintrar. Men ack så fel man kan ha :)
Vad använder du för slags kamera?
Vad fina bilder :) Jag gillade särskillt den tredje bilden. Han ser ut att ha det riktigt skönt där ^^
Och som ett fan av Tudor-släkten måste jag säga att jag gillar namnet på din fina kise ;)

Super tjusig kise.
Puma var är du? Fin fina bilder att njuta av på ett svart lakris troll halåå!
Siden du gillar väl också dessa snyggigar lite extra.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Åh vicken fin misse och vilket vackert namn på en svarting också det gillar vi här hemma. Min Tudor hälsar så gott och vill också krypa ner i fällen;)
Han var otroligt lik min Thindra i ögonen och huvudet. De där stoooooora gula förvånande utrycket som vi kallar det här för min Thindra är ju inte rädd av sig men har alltid ett förvånande utryck i sina ögon. Hon gör ju "aaaaaldrig" hyss:)
Jättesöta bilder med och ser fram emot fler.
//Pia
#4 Nej inga frysna vintrar men en hel del slagsmål i sina yngre dar, även fast han blev kastrerad för att bli lugnare. En kung måste kämpa för att hålla sina marker :)
Jag använder en canon eos 40D :)
Tack allesammans :) Namnet Tudor fick han direkt när han kom hem till oss. För vid första kontakten med våran hund såg han verkligen ut som katten på tudorbatterierna :)
Fler bilder kan jag utlova, fast på hans syster Viktor, hennes tur att bli fotograferad nästa gång
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

bilden i #2 är ju underbar…..du har lyckats bra med tanke på hur lätt det är att fota svarta katter…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#10 Tack :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Åh…så stilig herre
är svag för svartingar.
Önskar jag hade så fina bilder på mina tjejer…är själv en usel fotograf, får försöka leja någon.
Åh vilken vacker Tudor. jätte fina bilder på en vacker kisse…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"