Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 608 ggr
siberlina
0

han katt och honkatter

jag tycker det är stor skillnad på hankatt och honkatt , jag tycker hanar verkar ha mer behov av ömhet , honkatter verkar mer skälvständiga..eller har jag fel….honor är ochså mer bichiga

[LucyInTheSky]
0

Jag tycker bäst om hankatter för jag som du uppfattar dem mer kärleksfulla.. Medans honkatterna är mycket mer självständiga men jag grundar ju detta på de katter jag har haft och har.

kattlisa
0

Mina två honkatter är båda steriliserade, så det kanske påverkar deras temperament, men de är båda otroliga kel-narkomaner som bara vill sitta i knäet och följer mig hack-i-häl vart jag än går. Alla mina husdjur (hund, kanin, katt) har varit sådana. Antingen väljer jag "rätt" eller så blir de sådana av mitt ömma handlag? Vem vet.

siberlina
0

jag gosar mycket med minn lilla katt och jag tycker hon har blivitt mer och mer kelig, men min andra katt va mycket mer kelig.

Hawknestgrove
0

ja de är ju små individer medegna personligeheter. Det är stor skillnad på våra två tjejer här.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

kan hålla med om att honkatterna jag mött i allafall offta är mer bitchiga, själv har jag en förkärlek för tjejer, 5 tjejer o en hane,, .

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

MariannE11
0

har både en hon o en hankatt som är lite bitchiga…å samtidigt världens gosegrisar mellan varven… honan är så söt när hon kommer o knuffar på en…. men sen ibland får man sej ett bett för att man inte är helkoncentrerad på henne…å ingen är så tuff som henne som vågar utmana bitch-herren som är stor o respektingivande för alla andra.,..men hon brottar lugnt ner honom.. men ömhet behöver hon definitivt.. kanske för att hon är hittad alldeles för tidigt utan mamma o ville inte acceptera sin styvmamma…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

siberlina
0

hur är det man brukar säga, egna och andras barn,,,eller , jag tycker min katt är världens goaste vare sig hon är bichig eller ej,,