Finns intresse?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350245681967&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:DE:1123
här är kattmyntan jag köper in. Puma, Essut och Tianan får sina påsar på tisdag, Essut kanske lite senare, för hon får sin påse med Shenker. Påsarna är 27x27 cm och väger 65 gram. Hon som säljer har visst mer och jag är villig att köpa det hon har, för det är verkligen stronga grejer. Så är det någon som vill köpa sen, så säljer gärna jag vidare för det de kostade mig plus porto. Inklusive porto 60 kr då, med alla omkostnader.
PM:A mig om det är intressant.JAg låter ju KKSlilla Tradera kassa ligga ute med pengarna, så det ni i så fall köper går tillbaka dit med en gång.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag vill gärna köpa! Jag har knarkare i huset.
Jag har oäkta kattmynta i trädgården och det gillar mina knarkare. Ska bli spännande att se vad dom tycker om detta.
ja jag kan tala om för dig, att den så kallade oäkta, dvs förädlade går inte av för hackor den heller. HAr ju även det hos mig, men det räcker ju inte på långa vägar.
Jag vill oxå köpa, det går åt mycket här hemma..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Essut, vänta du bara……

är intresserad jag med men behöver vänta tills månadsskiftet isf…så här finns chansen till den som har pengarna nu…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
ja, jag kommer att ha till detta pris ett bra tag. Kontaktade tjejen och hon kommer att kunna sälja till mig för 5 dollar plus frakt/påse. HAr tingat 10 påsar till att börja med.
Beställde nyss 10 påsar tillTOTAL cost (including shipping) would be:
10 bags: $67.96 ($27.96 shipping, plus $4 per bag X 10)
12 bags: $79.40 ($31.40 shipping, plus $4 per bag X 12)
20 bags: $125.50 ($45.50 shipping, plus $4 per bag X 20)
40 bags: $226.50 ($66.50 shipping, plus $4 per bag X 40)
Jag köper gärna ett par påsar kattmynta.

Jag köper också gärna några påsar. Mitt tar snart slut. Har gjort ett litet gäng fästingar i helgen.
Den påse jag köpte och så stort skulle odla fram blev "assent"!! Är värdelös på frön! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Simson, så fort det kommer från Over There så kommer det till dig med!
Jag vill gärna ha en påse! :)

Min påse kom idag.
När jag öppnade brevlådan tänkte jag - vad är det som luktar?! Jag hade ju glömt att kattmynta var på ingång.
När jag kom in lade jag brevet på en bänk i köket. Det gick inte förbi katterna! Ett par var på bänken direkt och började snusa på brevet. Sen välte dom ner det på golvet. En katt började snusa och hålla på på fläcken på bänken där brevet legat!
En annan snusade, tuggade och ålade sig på brevet. Brevet flyttade sig runt på golvet och en katt började snusa i spåren där brevet legat. Till slut fick jag rädda resterna av brevet! Då hade dom tuggat bort en bit på kuvertet och resterna av det var helt blött.
Jäklar sån kraft det är i den här kattmyntan!
Jag lade några småbitar på golvet till dom och stoppade undan resten. Det får nog portioneras ut annars blir väl katterna helt yra i mössan. 

#12 HÖGoktanigt med andra ord!?! 
Gunilla: Härligt!!

Apropå kattmynta…jag letade efter kolfilter hos min leverantör på Tradera idag och hittade på något vis vidare lååångt utanför till en annan affär där de hade två olika kattmyntaflaskor med spray!! Köpte!! 
Mina ögon tårades när jag öppnade kuvertet idag så snacka om kraft.
//Pia

Puma: Av mina?? Och då är det utan spray!! hihi!! 
Ja dina med simson, det är väl av samma sorts kattmynta som jag får av Gunilla.
//Pia
ja och i morogn ska jag skicka två påsar till Mison och två påsar till en anna. Det stinker…..Ett tips bara… Frösök om det går, att förvara den lite luftigt ett par veckor, så den torkar riktigt ordentligt! ett par påsar jag fick var aningen lite för lite torra, så de är på tork i pappåse nu invid kaminen ett par dagar. Vore synd om det möglade. Det ska knastra riktigt bra om de tjocka stjälkarna då är de ok

Kan berätta att även brevbäraren måste blivit hög på kattmyntan!
Jag fick fyra brev igår som skulle till två olika grannar i gatan. 

Har nu hämtat ut mitt brev! Gissa om det blev fart här hemma!! Atos som inte ens öppnade ett öga när jag kramade om han när jag kom hem var helt plötsligt uppe o sprang på bordet efter jag öppnat kuvertet! Vad är det för knark du skickat??! 
haha kattknark! OCh visst var garnet fint?

Hm, kanske därför mina fötter luktar gott då? Gämde undan min påse i strumplådan när jag släppte in småttingarna i sovrummet en stund… 

Gunilla: Ja garnet är superfint!!!