Ni är underbara!
Jag läser ofta här och önskar jag kunde hjälpa till så mycket som ni gör! Nu gör ett super-arbete! 
Nu är guld värda! 
Jag har sett att det ofta är ekonomi som gör att det inte fungerar alla gånger. Jag har alltid önskat jag kunde bidra men det har varit omöjligt då jag bara är student.
Men!
Nu har jag fått mitt första jobb och ingångslönen är så pass hög att jag framöver kommer kunna hjälpa till! Måste bara komma igång med jobbet och betala av lite småskulder jag dragit på mig.
Känns superbra!
Ja, alla härinne är guld värda!
Kul att du fått jobb, grattis!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Grattis till jobbet.
//Pia
Grattis till jobbet:)
Den bästa hjälpen vi kan få är nog nåt som alla kan göra.
Påverkar omgivningen så att fler kastrera sina katter. Varje kastrerad katt betyder mindre kattungar och fler hem till hemlösa katter.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Grattis till jobbet, och som sagt, alla kan inte bidra med allt, men alla kan dra sitt strå till stacken, och ekonomin rasar fort iväg, med ett gäng katter som ska till veterinären, så du är guld värd
Maggan47

Mn vad roligt att du fått jobb, inte det lättaste att hitta i dessa tider! Massor med grattis till dej ifrån hela kattgänget här i Linköping

grattis till jobbet…
det är inte bara pengar som behövs….har man inga eller få så kan man hjälpa till på annat sätt….önskar att jag hade slantar över betydligt oftare… det känns så bra att kunna hjälpa till med pengar åxå….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Skit oxå! **''%6# Jag fick inte jobbet!
Företaget ångrade sig i sista stund.
Tydligen vad de rädda att jag var för ambitiös och överkvalificerad. De ville ha någon som inte ville utvecklas och som kunde jobba med samma arbetsuppgifter i flera år. Dom trodde inte att jag skulle trivas.
Blä! Jag som redan börjat planera och titta på lägenheter.. Jag är inte så glad just nu…
Jaja.. Mitt löfte står kvar! Jag kommer att hjälpa till med ekonomiska bidrag när jag fått jobb.

nej, va tråkigt… du som var så glad.. gräv inte ner dig för mycket nu, även om det måste kännas tungt.
Alla djur behöver någon som bryr sig!
tänk så här, detta jobb var inte det rätta för dig, men det finns, så se framåt, behövs virk och stickhjälp också till olika saker
katter, bl. annat, förslag medans du söker jobb
Maggan47
Men fy vad trist, fult gjort av dem. Ovanligt att företaget inte vill sin personal utvecklas. Lycka till i jobbjakten

vad trist…märkligt att man ska vara så lagom, inte för mycket o inte för lite..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/