´Nu finns inte datortiden..
Hej alla kattvänner!
Nu är det endast sex dagar innan vi lämnar Smålandsskogarna för Linköping. Det betyder att jag knappt hinner sitta vid datorn, o kan inte vara med nu i dagarna såsom jag skulle vilja..Här är kartonger överallt o ett hus som väntar på att det ska fejas rent!
Ser redan fram emot när vi väl fått grejerna på plats i Lkp o man åter har tid att sitta här..
Sidentass
Förstår precis vad du har framför dig för vi har samma sak fast 11 dagar innan vår lägenhet är inflyttningsklar.
Hoppas att allt går bra med flytten och att ni kommer trivas där och jag önskar dig även ett Gott Nytt År.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lycka till med flytten och allt 

Vi finns kvar och möter dig med stora famnen när du är klar med värsta flyttstöket. Fast jag misstänker att datorn blir en av de första sakerna som landar på plats. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Lycka till med flytten till Linköping! Hittekatter finns kvar och väntar på dig när du har tid med internet igen. Ja det där med flytt det vet vi allt om här hemma. Blir trött bara jag tänkter på det.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack för alla era svar….så varmt det känns att få ta emot era rara meddelanden i all stress…
Sidentass