Lille Jasmin orkade inte...
Lille stödismissen Jasmin, som jag var med till vet för några dagar sedan, har somnat in…när jag åkte till Örebro i lördags var hon med och åt med de andra…lämnade över ögonbehandlingen för henne o hennes syster till sambon över helgen..när jag kom hem var hon så otroligt mager lilla Jasmin..tog upp henne o gav lite grädde..men sen kom dödskampen…lille Jasmin..vad var det som var fel, lille Gumman….-) Så liten misse..som lämnat ett så stort tomrum och gett mej lika stor sorg, nu handlar det om att samla krafter för att hjälpa henne komma till sista vilan bredvid Linus o Josefin..min älskade lille ängel, med de vackra små ögonen..din stödmatte älskar dej för alltid..o glömmer dej aldrig..mitt lilla hjärta..

Nääää 

R.I.P lille vän, du fick iallfall somna i värme och omtanke
Vila i frid lilla vännen hoppas du har det fint där du vandrat till nu. kram från mig 
men hualigen….. 

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Sov gott, lilla söta kisse!

Vila i frid lilla kisse! Du fick en fin tid hos Siden!
Tröstekramar till dig Siden!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Åh så tragiskt
lilla missen.
Vad fattades henne tro. Hon fick en fin sista tid inne med massor av kärlek o värme hos dig.
Tröstekramar till dig Siden.

Men vad ledsamt!
Dina katt-kompisar i regnbågslandet tar hand om dig väl.
Kram till dig Sidentass
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Oh vad hemskt!
men lilla flickan fick en fin sista tid hos dig och med din kärlek!
Vila i frid!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Sov gott lillan 

näääää……
…..stackars lilla Jasmin.. o stackars er själva….är utan ord men ger dej en kram…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Så ledsamt…..vila i frid älskade lilla Jasmin…
..tänker på er Sidentass och vet hur det känns.
Nej så ledsamt
Tröstekramar till er alla.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
RIP LILLA MISSE
TRÖSTE KRAM
Tröstkramar till er..Sov gott lilla Jasmin..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Lilla söta prinsessan Jasmin, ännu en ängel som kommit till det vackra Regnbågslandet.
Sänder många tröstkramar till dig Sidentass och din familj.
Men vad tråkigt att det inte gick vägen med den lilla stumpan. Sänder en tröstande hälsning. Livet är grymt ibland.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Lilla gumman… Så tråkigt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack alla ni för era fina ord…tänk att lille Jasmin orkade vänta till matte kom hem..tänk om man hade vetat hur illa det var ställt..ja..då hade jag inte kommit iväg till Örebro, med en följd av att min gamle far hade blivit fruktansvärt ledsen..var så glad när jag varit hos honom, över att få göra honom så glad..över att han mådde förhållandevis bra..över den stora fina blomkålssvampen jag hittade på mina gamla svampställen..så kommer man då hem till detta..ja..ibland frågar man sig över livets mening..men kanske var det något som var styrt från ovan..jag vet inte..
Men jag vet..att jag har en så fin son..han tröstade mej i flera timmar igår kväll, när han själv behövde sova inför en ny skoldag..idag var han med på jordfästingen..Jasmin ligger mitt emellan Josefin och Linus, när begravningen var över byggde han ett hjärta av stenar och omringade alla tre gravarna med…
Har inte varit aktiv i trådarna idag..inte heller på internet överhuvudtaget, när sorgen o chocken slår till, får det ta sin tid..
R.I.P…min älskade lilla fina hjärte-misse..

Siden hennes gåva till dig var ju dessa fina dagar med din far.
När en så liten blir dålig går det rasande fort inte säkert hon hade klarat sig fast du blivit hemma.
Liten kise väntade på dig för att säga farväl men ville att du skulle glädjas åt livet innan så du kan minnas henne med glädje o inte sorg i ditt hjärta.
Stor bamse kram till dig o familjen.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Ledsen
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sänder en tanke och en kram rill er båda samt en liten puss på nosen till den lille
Mvh
Peter
R.I.P lilla kissebebisen, en liten kattängel som återvände till de andra vi har, många mammor har hon nu lilla fina
kram till dig Sidentass
Maggan47