djur & burar
Djur säljes/omplaceras akut. Bra kärleksfulla livslånga hem är viktigast!
Igelkott:
1 Afrikansk pygmeigelkott, lite över 1 år. hane. Pris ide: 400kr? Endast till sällskap och till kunnig. Tbh följer med. Även maten hans, insekter(+ petboxarna som dom är i). Just nu mjölmaskar och några kackerlackor.
1 sibirisk Dvärghamster(antagligen nå hybrid), hane. Endast för sällskap. köpt på zoo. 100kr? Får med duna bur & tbh. Och lite utav maten. Finns nå andra bur att välja på om man vill hellre ha galler bur. dock är den mindre.
3 st kattungar
Är jourhem åt 3 st kattungar.
Blocket annonsen: http://www.blocket.se/gavleborg/Kattungar___kattmamma_23310750.htm?ca=5&w=1
(Obs, mamman finns kvar med. Men är på djurskyddet nu pga osämjan.)
Mera information om djuren + bilder kan ni även hitta på min hemsida: http://www.freewebs.com/anniesdjur/
Har burar, kanin & marsvins burar.
2 st stora galler. ena ca 100 och den andra 120.
Inte i bästa skick därför säljes billigt.
200kr/st?
1 hemma gjord spånbur, ca 120. lite djupare än gallerburarna. Lampa finns i. 200 kr? Inte bästa skick. och syns att det har varit djur i.
Kanske finns lite tillbehör som kan följa med så som vattenflaska & matskål.
(om man kanske vill ha någon utav burarna med till kotten så 100 kr)
Har även liten galler hamster bur. (om ingen vill ha den med dvärghamstern istället för dunan). Dock för lite för hamster. Men kanske funkar för dvärghamster, eller mus? Hjul, mm. finns med. 70 kr?
först i kvarn & hämtning i bollnäs (gävleborgslän).
Säljes akut pga sjukdom. Innan dom blir allt för vanvårdade. Då jag knappt kan ta hand om mig själv. Ännu mindre djuren. Har redan gått för långt pga själviskhet. Så därför akut. Är ändå noga vart dom hamnar. Annars är det bättre för dom med avlivning än att vara kvar här hos mig. tråkigt nog. (undantag för kattungarna då dom inte är mina). Självklart sköter jag om dom så gått det går ännu. Men det är knappt. Kattungarna behöver flyttas snarast ändå pga osämja bland mina katterna och jourhemskatterna.
Mejla mig vid intresse: Anniiie86a@hotmail.com Är knappt in på iFokus. Vid intresse för djuren. Så berätta om dig/er själva. Hemmet. Vad ni har att erbjuda. Kunskaper, erfarenheter, osv.

Starkt av dig måsste jag säga att säja som det är, hoppas du och dina djur får hjälp!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
har sökt ännu en gång till hjälp på psyk. så får se vad dom säger nu. men kan knappt ta hand om mig själv. sköta om hemmet osv (har gått allt för långt här hemma). så ännu mindre djuren klarar jag av att sköta om. med att mocka lådor osv. dock kommer mina 3 egna katter vara kvar så länge jag orkar o klarar av. då jag behöver sällskapet plus att jag behöver lite att pyssla om. plus min guldhamstern då han är ett år och inte så pigg längre. kanske känns lite lättare att ta hand om djuren när dom är mindre med.

#2 hoppas allt ordnar sig till det bässta och att du får ordenlig hjälp, att erkänna att man mår dåligt är första steget mot tillfrisknande, tänk om fler kunde säga det,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ta hand om dig tjejen. Bra att du inser att man ibland måste be om hjälp.
Jättebra annons. Vad mager mamman var:( Kan inte Hoppet ta katterna?
Lycka till för dig och dina djur!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vi får ringa runt imorgon och försöka hjälpa dig, ta hand om dig och sköt om dig nu så ska vi hjälpa så gott vi kan.
#3 tack =) Japp det är ju det. Men jag har mått dåligt hela mitt liv och det går hela tiden upp och ner. Och har nu mått dåligt hela sommaren nu tråkigt nog. Men men. har börjat insett att jag har sjunkit ner igen nu så det är dags o söka hjälp igen.
#4 Japp. Tack =)
#5 Jo. Hon var bara i skinn och ben när hon kom till mig. Men har mage nu. =) tack =)
#6 Japp =) Är en del som har hört av sig på blocket annonsen. men det är så segt. Men jag har själv varit seg. man orkar inte så mkt när man mår dåligt. men har bitit ihop nu och kollat runt med dom igen om det finns nå intresse fortfarande. så får se då. men dom slått om lill flickan ^^ ingen har hört av sig på pojkarna ännu. konstigt nog. speciellt den röda. rödingar som brukar vara så poppisar.
Svea har blivit en riktig skönhet nu och trivs i lag med Grå.
Japp =) Hon är så fin. Och älskar burkmat =) Mjau är favo =) Skönt att man lyckades få upp henne i vikt och att hon började äta till sist. Nu är hon mera ett riktigt matvrak och bortskämd =)
puttar upp
Kan tyvvärr ej ta varken hamster eller igelkott då jag inte har erfarenhet
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

satsa på dej själv…o glöm aldrig bort dej själv….
hur går det med att hitta nya hem?… hoppas du snabbt hittar bra hem så du kan satsa på den viktigaste personen i ditt liv…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/