FD ordförande DV Borås
Djurens vänners riksförening har uteslutit xxx xxxxx varför han inte i något sammanhang får representera dem. Han har inte och har inte haft rätt att ta emot kontant betalning i samband med lämnade eller mottagna katter. Då jag tror att det förekommit även under perioden 2007-2009 vill jag komma i kontakt med dig som lämnat pengar eller vet att xxx mottagit pengar på detta sätt.
Birro
Bra initiativ!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
JA detta borde komma fram på fler ställen…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

*Tog o redigerade bort namnet i inlägget o i överskriften pågrund av "regelverket"….
Det känns mycket tungt för mej att behöva tala om att jag själv låtit mej lurats av xxxxxxx. På den tiden jag trodde allt gott om xxx..så har jag själv lämnat katter dit, och även betalat xxx kontant vid överlämnandet…det är många gånger såväl min sambo som jag gråtit över hur vi kunde vara så godtrogna…idag tål jag inte höra talas om människan ifråga..sänd mej ett pm om det är något mer du undrar över i sammanhanget..:-(
Putt!

putt
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Har du skrivit på SKS om det?
Jag sökte en gång där fd medlemmar och aktiva i DV Göteborg och då var det flera som svarade.
Annars, varför inte bara skriver en annons i Boråstidningen? Finns säkert många där som inte gillar honom….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Putt putt
Jag har inte skrivit på SKS eller i Borås tidning. Ser vad detta kan ge först.
Birro

#6 ahah, menar du att det finns NÅN som gilar han???
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Putt!