Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 690 ggr
Faxlin
0

Pet Cargo i julklapp ;-)

Måste bara berätta, jag fick en Pet Cargo resebur i julklapp av min vän Veronica.
Tänk viken glädje när man öppnar paketet och ser reseburarnas rolls royce där :-)
hihi

Jaja, ville bara skvallra över att jag blev så glad. Dessutom fick jag en liten mjukis soffa till illrarna. Så det här var en dunder jul. Även soffan fick jag av Veronica. Inte alla som har sådana vänner. hihi

Kram från en glad Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vanessa
0

Underbara julklappar till dig, som är till dina vänner i päls.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Vad härligt att du fick så bra presenter Åsa! Det är väl toppen med vänner som vet precis vad man vill ha. Nu blir både djuren och du glad.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Visst är det underbart. Undrar hur förstörd man är när man bara önskar sig djursaker :-)

Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Åh, den där lilla soffan har jag också suktat efter. Den finns på Rusta och är faktiskt väldigt dyr…. Hoppas på rea efter jul, då ska jag absolut köpa den…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

evamojje
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mojje har fått pengar så han kan köpa den på http://www.doffe.se/katt_19/kattburar_1910/pet_cargo_-_kattbur_686.html

Både Mojje & Matte e jätteglada ;-))

God fortsättning..

Tassar från Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Faxlin
0

#4: Visst är den mysig. Jag har också suktat efter den. Men det har inte blivit mer än att sukta. Ja förns nu. hihi

#5: Vad skojigt, jag har satt ihop min bur nu. Och den är sååååå fin ,-)
Sanna stängde in både Mys och Linsen i den i går och de hade hur bra plats som helst. Så vilken bur ;-)

Audiatur et altera pars

Lena
0

#5 Ja det måste jag verkligen säga att det var en bur som heter duga!

#4 Vad är det för soffa som finns på Rusta? Är den för husdjur? Blir så nyfiken!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7: Japp den är för husdjur. Säljs för 299:- så himla mysig är den. Så kan man liksom bädda ut den så den blir utbäddad som en bäddsoffa. Vi är sååå glada för den här hemma.

Här kan du läsa om den:
http://www.rusta.se/product.asp?produkt=SOFFA+HUND%2FKATT&kategori=Tillbeh%F6r+husdjur+Husdjur&p=75601127

Audiatur et altera pars

Engla
0

Cool soffa! I like! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Faxlin
0

#9: Ja jag med. Så du förstår vad glad jag blev för den och buren i julklapp. Helt makalöst att ha sådana vänner ;-)

Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

SKa på Rusta  på Nordby och nosa i mellandagarna…. Kanske den finns på rea….Visst är den, förlåt svenskan, Skitsöt!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

#8 Ja det var ju onekligen en helhäftig sak! Vår katter har lagt beslag på våra egna fotöljer och soffa som vi köpte när vi flyttade in här i juli. Så kan det gå…. De har även en liten korgstol som Jonas hade när han var liten som de nu börjar uppskatta igen. (Var favoritmöbel i Amsterdam men här i Sverige glömde de liksom bort den…) En sådan soffa skulle säkert vara uppskattade även här hemma.

Linus i hängmattan)

Linus och Saga gillar annars dessa hängmattor väldigt mycket. De har varsin som de sover i varje dag.

//Lena