Behöver hjälp...(OT)
Nu har jag letat efter sittunderlägg av den gamla sorten på Stadium i Göteborg centrum, Eskilstuna och Södertälje. Det verkar som dom har slutat att sälja såna, dom har andra sorter men det gillar inte Pontus.
Alltså han gillar att ligga på dessa och klösa så det blir små delar av.
Såna här menar jag
Så här ser det ut när Pontus har varit framme
Så om ni ute i landet har vägarna förbi Stadium kan ni väl vara så snälla och kolla om dom har såna här. Kanske ni kunde sticka några till mig så blir Pontus jätte glad. Givetvis betalar jag vad det kostar plus portot. När jag köpte senast kostade det 15 kr styck..
Han gillar inte att klösa på nått annat tyvärr..
Tack..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Har dom liggunderlag där….för det är väl samma matriel och då kan du klippa till lagom ligg/riv bitar till Pontus (den kräsne) 
Vad smart du är, det har jag inte tänkt på..Ska kolla nästa gång jag är på Stadium om det är samma matrial som han gillar…
Visst är han kräsen, men det ska katter vara tycker jag..

På ÖB har dom billiga liggunderlag..känner till det där hur dom ser ut efter ett tag..mina katter älskar att klösa på dom:-)
På OK finns de där "sittlapparna"

Min syster köper blå rullar och klipper i lagom stora bitar. Det är rullar med liggunderlag för hel kropp. Typ om man är ute o campar. Jag har haft dem i ligglådorna, katternas lekstugor och i transportburarna. Perfekta! Jag köpte senast på Coop Forum's uteavdelning.
Heja Pontus! Hoppas matte hittar bästa klöslappen till dig snart! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Tack för alla svar, ska kolla upp på alla ställen..