Nu är de här :)
Nu har Ksofia lämnat av katterna ifrån Crisse och den svarta har åkt vidare till sitt nya hem i Norrköping. Den maskade lilla sötnosen har klart vist vad hon tycker om att bli omplysslad, det visade h*n genom två fina bitmärken i mina fingrar (ajaj AJ).. Nu får h*n några timmar på sig att landa och lära känna sitt nya rum innan jag ska gå n och börja prata med henne/honom och så ska jag försöka kolla kön.
Tack till dig Ksofia som ställde upp och köra på katterna! Du är en ängel som kör över 80 mil för de små!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Skönt att resan gick bra…Stackars dig som har ont i dina fingrar
Bild vill vi se tack…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

lycka till nu 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Åh så himla snällt att kissarna kom iväg!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sååå gott att dom nu finns hos dej:-) Och tusen tack också till ksSofia som ställt upp med bilskjuts så lång väg!
Fantastiskt bra jobbat:-)

De små underbara liven. Hoppas att allt ska gå bra för dem.
Den svarta tror jag att det var en pojke men den svart/vita vet jag inte. Jag hoppas att den lugnar ner sig lite nu ikväll.
Ett tack till både dig och Sofia för att ni hjälpte dessa katter.

skönt att dom är framme…längtar efter att få se bilder o liten rapport kanske….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
bilder och mer info kommer ikv. eller iaf info, han ska få landa lite till här hemma innan jag utsätter honom för en massa fotografering.
Vänligen
Sofia
#8 Ser fram emot foton sedan på de små underverken! :) vad bra att Ksofia kunde hjälpa till med transporten. Ännu ett lyckat samverkansprojekt som har landat! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vill med se bilder och höra hur det går. Vet du om det är en flicka eller pojke ännu? Har du hört något från den svarta kissen?
ja lycka till med de små nu!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hej
Svarta kissen blev en av 9 Livs första fall. Den är nu i ett stödhem och är fortfarande väldigt rädd men den går att klappa.
Återkommer med mer info.
Pia
Tack för infon.
Idag har vi varit hos vet men den lilla killen som är kvar. Han var s duktigt men väldigt rädd! Så nu har han fått sin vac och en ordentlig genomkoll av öron och hjärta. Han är fullt frisk :)
Säga vad man vill om Er veterinär men mot mig är han verkligen en räddande ängel. Två katter fick vac och jag betalade bara 220 kr för det. Då fick jag även recept för avmaskning till 11 katter och en transportbur + en undersökning av nisse från vislanda (som kommer härifrån). Ni har lunginflamation eller i värstafall kattsnuva (men det vore helt otroligt då han har fått sina vac här hos mig) Men han hålls instängd i arbetsrummer nu i tio dagar när han går på sin antibiotikakur som jag fick. Så TACK ERIK!
Vänligen
Sofia
#14#
Så roligt att höra att lillen är helt okej och än en gång tack för hjälpen.
Ksofia, du är värd ett helt fång rosor som kört över 80 mil för de små. Jag håller med SamanthaJones, du är en ängel.

Tack! 
Va roligt att höra att lillen mår bra. Den lille sötnosen!
JIPPI! När jag kom hem efter jobbet idag så tog jag som vanligt ut LSK (liten söt kisse) som han kallas för lite tvångskel och hör och häpnad så började han spinna efter kanske en kvart och nu sover han brevid mig inrullad i sin handuk så bara nosen och några morrhår sticker fram med sin beskyddare persern sture tätt intill. Jag vill så gärna ta kort men han kommer bli livrädd om jag rör mig och går ifrån soffan nu..
Vilken underbar känsla det är när de släpper en liten sten i sin mur! :)
Vänligen
Sofia
jag kan tillägga att han spinner så högt så kattten som sover på golvet vaknade och tittade på mig ;)
Vänligen
Sofia

Awww, va härligt!!!!
Åh Samantha så glad jag blev av det beskedet. Jag vet att damen i Vittskövle har kunnat klappa honom lite när han har suttit och ätit.

# 14 vilken snygging…
vad skönt att höra att det finns motorer i dom…. bra jobbat!

# 14 vilken snygging…
vad skönt att höra att det finns motorer i dom…. bra jobbat!
ja det är verkligen en ståtlig katt! O vilken söt liten mamma :)
Ikväll flyttar LSK (liten söt katt) till sitt nya hem i skövde =)
Vänligen
Sofia
Hej
Våran kisse i Norrköping har också gjort framsteg. Lyckades först ta sig in i en baslåda och gömma sig men efter att dom skruvat isär baksidan och lyckats få fram den så ligger den nu i en bokhylla med några böcker som skydd framför sig. Jag var uppe i stödhemmet i dag då dom var lite osäkra på hur tufft man kunde ta i den.för att få ut den från hyllan. Men det var inga problem att ta den och sen sitta med i knät. Den spann inte men låg kvar utan att man höll fast den och öronen var uppåt och den tryckte tillbaka när man kliade den på kinden. Stödhemsmatte blev jätteglad så nu vet vi att i kväll blir dom sittande med en kattunge i knät. Dom har funderat på att döpa katten till Pepsi.

stor insats ni gör…älskar er….