Katten o räven vänner?
Körde hem nyss genom skogen,,, vid vägrenen sitter en räv, den lommade iväg när vi rullade fram, Där räven kom ifrån satt en katt, helt lungn, bara satt o kollade, sen ville den med lomma iväg efter räven,, hm, ja det tyckte jag väll inte var en bra ide så jag försökte valla med bilden så den skulle gå åt annat håll, gick en bit, sen gick den i alalfall efter räven,, hm Trodde rävar hadde ihjäl katter, men så verkade ju inte vara fallet,, skummt,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja rävarna brukar ta katterna. Men rävarna är inte så hungriga nu eftersom där finns annat att käka på. Men till vintern så är räven på hugget efter katten.
Konstigt var det i alla fall!
Har sett en rävbiten katt. Fick sys över hela ryggen. Men kanske räven nu var inte hungrig?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

ja det var ju inte vad jag väntat mig,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
jag har inte själv upplevt något sådant här men har haft släkt som berättat och visat foton på liknande händelse. Gällde då en stor hankatt förmodlingen okasterad ja, hmm.. men ivarjefall hankatten hade satt skräck i räven och sedan med tiden hade de ändå accepterat varandras existens och kunde gå efter varandra som du beskriver. Detta har jag även hört andra varianter av som jag däremot inte vet om de är sanna.