Nu e Zigge här =)
Idag var jag o hämtade hem Lille Zigge ( Lycklig) från KKS.. han ligger här o sover i soffan.. han verkar busig o jag har märkt att han e otroligt gosig av sig.. Än så länge har det gått bra med Zorro o Puma.. de fräser lite men inget mer.. Zigge har fattat tycke för Zorro men Zorro känner inte samma just nu..
Zigge har inte varit på lådan o inte ätit nåt än men det e väl normalt för att allt e nytt o spännande ?

Det var mig en snygging!

Åhhh vad fin han är!! Brukar vara vanligt att katterna vill känna in miljön lite innan dom börjar o äta o dricka..tror säkert han kommer igång, bara han får nosa in sig först:-)

Å en blå så söt
Han kommer nog igång o är en riktig buse o matvarak om en dag eller så.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

hehe buse har han redan blivit han hoppade rakt upp i gardinen innan o han har varit på lådan en gång o grävt iallafall. nu sover han i soffan brevid mig så han ska orka busa mer =)
tack alla för ni tycker han e så söt o det e han verkligen,, fattar inte hur nån kunde dumpa han i skogen han e helt underbar…

…fast jag skulle nog hållit ett öga på det där med ätandet. Celine slutade äta vid flytten och henne fick jag köra till Skara och de satte dropp på henne för att hon skulle komma igång.

visa är blinda o känslolösa ### cencur
Han ser juvlig ut.
Kul han busar redan.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

*5 han har ätit lite nu oxå.. så han har varit duktig idag.. han tom åt lite ur samma tallrik som zorro innan zorro kom på nä han äter min mat o fräste bort honom
vilken ljuvlig liten bebis, du får hålla oss uppdaterade med bilder, han kommer säkert igång med allt, bara han får tid på sig, nytt och spännande, samt lite läskigt på samma gång
Maggan47