Era historier
Jag vet att man oftast eller ja alltid gillar de katterna man haft och har. Alltså stödhemskatter. Men vissa fastnar lite extra i hjärtat. Om ni får välja en katt som ni tagit hand om och gärna ett kort. Berätta gärna varför just denna katten även om det gick bra eller dålig för den. Kanske fick den stanna hemma hos er eller var flyttade den. Vet ni hur den har det? :)

jag har haft 4 st katter som betytt väldigt mycket för mig och dom hade alla olika personligheter, sen har jag hjälpt många att hitta hem , men 4 st har det varit något specilellt med , 1 tusse fick vi när jag var ca 5 år , han kom alltid och mötte mig när jag kom hem från skolan,,sen lille nick ,,,han var väldig egensinnig och kunde bara lägga sig på gatan och ligga där ,och en dag kom en bil och körde över honom ,sen kom sotis och det var en kelig kille ,vi lutade ofta våra små huvven mot varann och han kunde nästan säga mamma,och nu lille ullis-gullis..hon är en typisk tjej och väldigt skälvständig,,,men vill ha sin matte för sig skälv .men som sagt , det har funnits många fler ,men dom stannade bara ett tag..
Alla har de sina personligheter
Jag ska berätta om min Smilla…
En tant ringde från lysekil där det hade blivit en koloni. Hon hade säkert 10 katter där. Jag förskte leta hem till dom eller stödhem men fick inget. Så ringde hon en dag och sa imorn att kommunen skjuter dom som inte kommer in imorn. De kunde inte vänta. Jag hämtade Smilla och Hassel den dagen en timme innan de skulle sjkutas. Hon var den underbaraste katten man kan tänka sig. Hur snäll som helst och hög gravid. Hon födde tre bebisar i mitt vitrinskåp mitt i natten jag satt hos henne till 7 på morgonen fick hjölap henne för hon orkade bara en bebis själv. Så vågade inte lämna henne själv. Hon fick flytta med sin son Diesel till ett par i Uddevalla där hon har det jätte bra :)
Hon tog hand om Siris 5 ungar med bara 1 överlevde men Smilla kämpade med dessa 7 ungar

va gulligt