MAn blir så ledsen
Gick av en händelse in på www.allaannonser.se
och sökte på ordet katt. Döm om min förvåning, då jag på eniro får upp en katt som skänks bort! De har ju samma regler som Blocket numera. JAg anmälde annonsen.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Fler eldsjälar borde kanske ta och kolla där. Ok, jag gick in föratt kolla på tillbehör, det kan man få för sk*t och ingetning till katter nu. Så hamnade jag på denna stackars gullpojke.

Bra gjort Gunilla!
Ska hålla ögonen öppna i fortsättningen o följa ditt exempel om jag träffar på en liknande annons..
Hur kan dom…usch..

Eniro har bortskänkes hela tiden. Dom bryr sig inte heller om ålder på kattungarna. Jag mailar nästan dagligen om sån´a annonser, och anmäler till eniro. Bukefalos är likadanna. ABC-annons också, och även bortskänkes.se och friannons.se. Det finns fler såna annonssajter, tyvärr.
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Usch vad ledsamt det är med den här typen av annonser. Vi skulle kanske göra en gemensam drive så som vi gjorde för ett par år sedan. Dela upp oss på olika annonsforum och maila annonsörer och annonsforumet. Vi skulle kunna göra en mall som vi kan använda.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Felet är, att Om man inte anmäler till Eniro, så vet de ite heller. Så det gäller att anmäla när man ser1 JA blir så sur också, vår lilla tidning,Strömstadstidningen tar ju också in gratisannonser trots att jag påpekat och bett om att de inte ska det.

Jag har anmält till Eniro flera gånger. Till dom andra sajterna med. Däremot får jag inte kläm på Bukefalo. Hur kontaktar man någon där, för dom är ju faktiskt värre än värst. Ändå är det en djursida. Eller, förlåt mig, det verkar vara en hästsida… Tyvärr verkar det ju vanligt bland hästfolk att inte värdera katter…

Haha, ok, tack, då kan jag kontakta dom. Tänk så dum man är ibland 
Ssssssss, du är inte dummare än jag ibland. MAn kan inte se allt!