Hejsa alla
Hejsan på er
Det var ett tag sedan ja var inne men en del har hänt sedan dess minns inte ens vad som var det sista ja skrev. Men de två damerna som jag omplacerat från gårdskolonin som tanterna som köpte dom inte ville ha kvar för de hade inte blivit tillräckligt tama har ja omplacerat, tillsammans. Och det går jätte bra för dom nu :) De mår bra och får gå i kattgård :)
De katterna som fanns på bryggan ahr två kommit in. En hona som va gravid. Men hon hade inte gått så länge+ massa mask. Kastrerad nu och lilla hanen som ja kallar lillbus bor hos en barnfamilj nu och blir såååå bortskämd där. Han älskar verkligen livet nu. Han var innan en bortglömd sommarkattunge.
Funderar snart på att börja med katter igen n u, ja saknar det så… Vill hjälpa alla men tyvärr gick ja nästan in i väggen mest ekonomiskt. Mitt förhållande efter 7 år tog till och slut men nu e ja snart uppe på benen igen.
Tack alla som bidrog till lotteriet :)
kramisar

hur är det med dina egna misar? har för mig att sisst du var inne så hadde en rymt på det nya stället`?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
kul att du är tillbaka, och tiden med hittisar är tuff, men hoppas du är med oss igen
Maggan47
Kul att du år på benen igen. Ja vi har ju ett gemensamt objekt, Missan…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....