Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 830 ggr
catfoot
0

Revirhärskare..

Ojoj, gamle gubben, som är så skröpplig å stel..Slåss för sitt revir..Tössen 16 år, som alltid ligger under sin korkek..Slogs nyss med en katt jag aldrig sett förut, en vackert ljugrå välmående med vita tecken..

Tössen var inte alls snäll, stackars grå kisse…Nu orkar vär inte Tössen röra sig på flera dar…Gamle bråkgubben..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

monsi
0

En kung är o förblir kung fast han är en gamal kung.

Tror du han släpper sin ek frivilgt, till en uppnosig ny komling?Förvånad

Tror han ligger o myser nu trotts lite värk han är ju kungFlört

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Simson
0

Hans ek är hans ek. Nya får hitta sin egen favvoplats. =)

Lilla Tössen! Klart du skall ha kvar favvoplatsen på ålderdomens höst! Nosgos till dig!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Ja, å som det inte räckte, så fick denna nykomling även stryk av Smoggen..Han jagade katten längs vägen å slog med den lilla stackarn..usch, vilka busar jag har i mitt förvar..

OT/Snyggt ....

monsi
0

Smoggen försvarade bara sin kungSkrattande

De är inte busar de har bara bestämda åsikter om vilka som får vara på deras marker o inte.

Gissar Smoggen var mäkta mallig o stolt efteråtCool

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

catfoot
0

Hahhaa..Tyvärr så har inte Smoggen varit hem sen han jagade iväg denna stackare, sitter väl å myser någonstans, å känner sig som en kung….Inte lätt att vara katt på annans revir, å här brukar det sällan komma främmande katter, jag förstår nu varför, med dessa stridstuppar..

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

Ja..nåde den som tassar in på gamla invanda revir..! Kungens tron må ingen göra anspråk på!

Önskar att ingen av bråkstakarna har tagit skada av varandra!

catfoot
0

Tössen är då under sin korkek, som vanligt..Har nyss ätit å verkar vara sitt gamla jag…Tänker mest på den bortjagade stackarn, hur mycket stryk han fick innan han gav med sig å lämnade området..

OT/Snyggt ....