RIP My (Karins)
Det är med de allra ledsnaste tangenter jag skriver att Karins My har följt Ludde över Regnbågsbron. 
Hon orkar inte skriva själv utan har gett ett allmänt rop på hjälp att meddela alla här inne. Jag hade hoppats någon annan mer ordvan person skrivit men känner att jag vill låta er veta.
Hoppas Karin själv orkar berätta mer senare.
Massor med varma styrkekramar till Karin med familj som mår så dåligt just nu!
Mår själv dåligt å hennes vägnar! Ingen rolig sommar för dem! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Stackars Karin! 
Hoppas du orkar snart att komma tillbaka.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vad ledsamt
….kramar till er alla!
Så sorgligt… de varmaste kramar till er!
Så sorgligt……. Lilla MY…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

stor jättekram….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Kramar om dig! 
Lilla My, så sorgligt
Sänder många tröstkramar till Karin med familj.

förstår karin mår dåligt, en tröstekram härifrån med, vad hände?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Å vad ledsamt! Sänder tröstehälsningar från kattassen-gänget!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Näe men så otroligt ledsamt.. 
Undrar oxå vad som hände My..
Påkörd hon med?
Tröstkramar till dig Karin..Stackars lilla My..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Åhhh..Karin, jag tänker mycket på dej..vet hur det smärtar i själen när man förlorar de käraste man har..
Sköt om dej så gott du kan..önskar att du inte är ensam, utan att du har någon hos dej som du kan gråta ut hos..
Varmaste kramar..
Sidentass

Tack alla! Min lilla Mya :-( Sen Ludde dog har hon morrat åt dom andra katterna och ja Ludde var My's och Mozzes bästa kompis. My rymde ut i går…bara någon timme efter kom en kvinna och knackade på dörren och undrade om vi hade en svartvit långhårig katt,…ja och där låg hon mitt i vägen med överkört huvud….så hemskt och så mycket blod..det var på mina händer mina kläder..fruktansvärt..min yngste son spydde flera gånger..det går inte att beskriva hur vi känner. Hon är begravd bredvid Ludde nu…sista bilden våran lilla My..nu orkar jag inte mer..vi behöver hjälp med att näta in balkongen.
#15 Oj vad ledsamt att du har misst ytterligare en kisse. Fruktansvärt tragiskt! Tänker på dig!
PS! På Katter iFokus har vi ett bildtema denna vecka om inätning av balkonger/terraser. Där kan ni säkert får lite tips.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ja det tar ett tag att vänja dem att de inte får gå ut, och snabba är de, upplys grannar och andra som komer att katterna är innekatter och dörrar o fönster ska va stängda, speciellt vuxna människor har en förmåga att stå och prata med öppen dörr innan de går, för en liten kisse som dessutom inte förstått att hon inte får gå ut mer så går det blixtesnabbt att rymma, beklagar verkligen,
hoppas ni får hjälp av någon med innätning nu,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#15 Sänder mina tröstekramar till dig!! Vilken fasansfull upplevelse. Jag förstår verkligen om du inte orkar ta tag i saker just nu, det blir förlamande på något vis.
En tröst i mörkret är att det måste ha gått fort när My gick över till Regnbågslandet.
Jag är fortfarande orolig för grannens katt som varit borta nu i 5 veckor. Lever han eller har han legat ocn plågats osv. Det är jobbiga tankar. I det läget är det bättre med ett definitivt besked och att det gått fort.
Kramar!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
JA KArin, kramar till dig. Rusta har som sagt billigt nät för balkonger, Lucy gar sånt och hon är jättenöjd! På deras hemsida kan du även ladda ner beskrivning för uppsättningen i PDF fil!
många kramar till dig Karin, förstår hur jobbigt det är, och hur illa du mår
kramar om innerligt
Maggan47
Kram till dej ,
Så ledsen
Så ledsamt tröstekramar
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Stor, varm kram till dej Karin…