Present till matte
Å matte blev överlycklig antar jag
//Pia
Kan ärligt säga att känslorna är blandade. Samtidigt som jag vill ge katterna chans till spänning så önskar jag att mössen skall hålla sig undan
.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Undrar vem den skyldige till presenten kan vara, har du någon misstänkt emjon :) Vi får hoppas att det gick fort över för lilla näbbmusen, de är så fina de små sköra liven. Man skulle vilja springa runt med kupade händer kring varje liten varelse som riskerade råka illa ut..
Puma får virka radiostyrda möss till din inhägnad :)
Nej jag vet inte för man kan misstänka alla. Känner som du Kusten för jag har räddat åtskilliga små möss när vi tidigare hade utekatter och de kom in med levande möss.
Radiostyrda möss skulle inte alls vara fel.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Oj, vilka duktiga jägare de är :) bra att det tränar sig och visar jaktresultatet för matte 

Men då fick du ju kvällsmålet serverat då!! Hos oss står det ofta små möss på menyn..men sista gången Mari kom in med en liten varelse levde den..vi stod inte ut med tanken på att titta på när katterna pysslar med den, så jag bad sambon att ta ut den..lilla musen blev säkert glad!
Annars så serveras det ofta ödla här..så söta dom är..vill inte att dom ska hamna i våra tigrars klor..
ja de små näbbmössen gör ju ingen skada hos oss.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja själv hittade jag en liten död fladdermus på köksmattan när jag kom hem idag. Undrar lite hur dom fick tag på den…
.