Amma i Eslöv?
Finns det någon som kan nappa tre veckors kattungar eller har en amma?
Mamman blev ikväll ihjälkörd…
http://www.blocket.se/eslov/K_attamma_22958220.htm?ca=18&w=3
Stackars mamma och stackars kattungar…

Såg att annonsen är borta, så det kanske har löst sig.
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Dessa ungar har antagligen avlivats. Tyvärr!!
Men varför avlivar man när man lägger annons på blocket?

va? nä, du skojar!! fick dom inte ens en chans?
De hade kontaktat KKS på telefonsvararen. När KKS kontaktade dem så hade de blivit avlivade. Hade väl varit för jobbigt att flaskmata dem, tyckte de.
Om det nu är samma kattungar. Men hur många honkatter med 3 kattungar på 2-3 veckor blir påkörda på ungefär samma plats samtidigt?
Jag mailade dem inatt, men har inte fått något svar.

Usch o fy. Jag gråter för dom, det enda positiva är väl att nu har dom det i alla fall bra (får man hoppas). Ingen som skaffar hem dom och behandlar dom som skräp.. Sov gott misseungarna

#5 Taskigt att kontakta KKS o sen inte ens ge dem en chans att hinna hjälpa,,, kan tänka mig att den som tog emot ärendet var förbannad o ledssen sen,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag har fått ett svar från *** igår natt att de lever och att de gör allt för att hålla dem vid liv. Hm…
Skickade ännu ett mail till *** nyss. Får se..

Lever de elr inte, vem har talat med dem sisst? josegfa elr tervmatte?
På kks GÄSTBOK, ligger nu ett rop från Linköping att en amma finnes!!!!om ungarna nu lever så kan det ju funka.

hoppas hoppas. det här är ju jättesnurrigt
Jag fick svar från henne 23.50 igår kväll där hon skrev att det hade löst sig men hur vet jag inte.
Tråden amma finns är också på katter.ifokus.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
BC har pratat med henne

#14 ok, jag trodde det var du, undrar vem som talade med henne sisst, men risken är väll att de inte finns mer,,

jag fattar narturligvis att de borde vara avlivade men samtidigt kanske de bara sa så för att det kändes jobigt att ha kontakt med en massa okända, man vet ju inte, folk kan vara knepiga

någon som vet hur det ligger till?…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
ja hur går det? Gråter för alla överkörda kissar…. Fy så hemskt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag fick ett svar där *** skrev att kissarna är omhändertagna av en varm kattfamilj…
Får hoppas att det är sant, mer kan vi inte göra…
Och angående överkörda katter.
Idag fick vi ett samtal från en granne längre bort där han undrade om alla våra katter är hemma då han såg en överkörd katt på en landsväg.
Alla våra var hemma i den inhägnade trädgården. Men vi gick ändå och kollade längst med landsvägen för att eventuellt ta bort den från vägbanan och ta kort på den.
Vi letade och letade och till slut hittade vi en ganska stor, intorkad blodfläck och en päls/hudrämsa fastsvätsat i asfalten.. En 2X10cm pälsbit och lite blod…. Så lite blev det kvar av någons familjemedlem…. Resten var borta…Katten hade uppenbarligen en ägare då när vår granne körde förbi så såg han att katten hade grönt halsband.
Och folk fortsätter att släppa ut sina katter… Ofattbart…
Stackars stackars katt….

då får vi hoppas att det blev så…
stackars kisse att bli överkörd….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Men varför isf säga att de inte lever längre, eftersom ingen hört av sig tillräckligt fort. Och dessutom slänga på luren i örat på folk, när man ifrågasätter deras handlande.

Märkligt tycker jag, misstänker att de inte finns mer i allafall,,,,tror resten är påhitt för de är konflikträdda,