Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 815 ggr
maggan47
0

sjuk i flunsa

och jag struntar totalt om den heter fågel fisk eller mittimellan, drabbades i söndags, av hög feber, trodde det var solfrossa, men icke, sedan kom hinken fram, och i dag på dag 4 är det toalett som gäller, nära, så jäkla trött på allt det här, kan inte äta, det kommer upp eller ut, ute skiner solen, jag kommer till min skuggiga altan, Flisan och Sigrid går ut själva i trädgården, eller rättare sagt, Flisan går ut under kontrollerade former, jag öppnar grinden, Sigrid hoppar över den, springer ett varv i trädgården och in igen, Beata ligger i sin stol, sorgmodigt blickande ut, men jag kan inte just nu, har i alla fall ringt jobbet och sjukskrivit mig, ligga här på min semester, är inte så kul, och ute skiner solen, blir väl bra lagom till åska med driv is perioden
eftersom jag inte får behålla maten, från något håll, måste jag ta prover hela tiden hur mitt socker ligger till för sprutorna, är ju diabetiker med insulin, så alltid är det något

Maggan47 som hoppas andra kan njuta av solenGråter

Beata som vill uuuuut

Hawknestgrove
0

haha gnällspik!

Se det som intensivbantning!Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MaalinF
0

Hihi intensivbantning… Skrattande

monsi
0

Fast de kilona går hon ju upp igen när hon kan äta igen juObestämd

Va! har ni sol o sem en annan jobbar över o hinner inte kolla himmlen smiter bara in här mellan varven för att vila hjärnan hi hi!

Krya på dig maggan du får snart njuta av solen igen

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

MariannE11
0

men Maggan nu får du sluta upp genast med att vara sjuk… så här får det inte vara ju….inget bra heller när du ska passa upp på Beata…hoppas du piggar på dej snabbt nu… är det på fredag som Beata har återbesök?….jag hade tänkt att ringa dej men det låter ju som det kommer att vara Sigrid som är den som pratar mest… o Flisan som pussar till Bruno…krya på dej nu genast…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

kattassen
0

Usch vad ledsamt att bli sjuk på sommaren! Men hördu - diabetiker och magsjuka har jag hört skall vara förrädiskt. Se till att du får något som stoppar kräkningarna snarast. Kan bli total kris om man inte ser upp.

Har en grannflicka som läggs in på hospital varje gång hon får magis, och tillsätts dropp. Vätskeförlust och näringsfall hos diabetiker är livsfarligt.

Men du har väl kollFlört Man brukar ha det om man har varit med förr.

Krya på dig!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hawknestgrove
0

ja de får passa sig som 17. JAg hade en kompis som tyvärr negligerade det. HAn är ängel nu

kattassen
0

#6 Japp det är det värsta scenariot. Det kan dessutom gå fort.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Sidentass
0

Åhhh stackare…vet hur man mår när det också går åt magen..man känner sig mer död än levande…försök att trösta dej med att det går över..även om det känns som en klen tröst just nu..

Översände många kryapådejhälsningar..

gulliver
0

Låter som vår/vinter/höst/sommarkräksjuka. Har jag haft två gånger och det är fruktansvärt.

Om du är diabetiker så hoppas jag att du redan varit i kontakt med din behandlande läkare.

Krya på dig!

catfoot
0

Krya på dig….

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

emjon
0

Inte roligt alls och du måste vara observant som de andra säger är inte diabetes något att leka med vid magsjuka.

Krya-på-dig hälsningar från oss.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

annebeate
0

Vilket elände. Var nu försiktig med tanke på din diabetes.

Krya på dig!

Hawknestgrove
0

essut50
0

Krya på dig Maggan…Så ses vi när du är frisk så du får dina "limpor" från båten..Flört

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

mymlanbus
0

Krya på dig, stackars dig :( urk!

Mison
0

Men usch, då. Stackars dig, och hoppas du kryar på dig.

Jag ska säga att i vintras hade jag en både-bak-o-fram-influensa, och då var jag minsann tacksam för att jag hade liten tjottis, som man når handfatet ifrån… inte kul….(med katter dessutom som gärna ligger i knät under tiden) Förvånad

Alla djur behöver någon som bryr sig!