Jakten har börjat!
Ja jag har bestämt mig nu. Det saknas fyra ben här i lägenheten, jag är helt övertygad om det!
Idag skall jag åka och hälsa på Snygg-Stig (göteborgs katthjälp). Det skall bli jättekul! Så nu skall jag ta lite kort på hur vi har det för att visa jourmatte, om hon tror att han kanske kan trivas här, om det är så att han är rätt katt.
Ja jag vill ha en liten pojk här hemma, en gosig pojk! :)
grattis!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Här är en bild på snyggingen!
Det är verkligen en snyggis! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Åh så fin!!!!!

Jättevacker katt!!
på kissen!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Förstår varför han heter snygg Stig 
Nu har jag hälsat på honom! Han är så himla gosig! Som det ser ut nu så tänker jag tinga 
så klart du ska tinga, denna underbara kille, fort, innan någon annan hinner före
Maggan47

Verkligen en stilig pojke 

Oj vilken snygging! Honom hade jag tingat om jag varit på jakt!
Han är ju bara så fin.
Han ser ut att vara en maffig kisse
Han är faktiskt inte så stor som han ser ut
han väger kanske 4-5kg, men det är väääldigt lagom. Herregud han smälter mitt hjärta, han KRAMADES! Han lade tassarna på axeln och kramades!
Ja snygg stig är allt snygg han.. Ett riktigt charmtroll är han med… Det kommer att bli svårt att skilljas från honom när han skall flytta! 
Men han kommer ju med all säkerhet att få det bra om han flyttar till dig. 
Det var eb riktig snugging denne Stig! Spännande!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja jag är kär. Jag skall försöka komma och hälsa på honom igen den här veckan 
Grattis !
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Åh sicken snygging! Grattis! :D
du måste berätta hur det går
Maggan47
Fy på dig, jag som har kikat en hel del på Snygg-Stig!
Såg att han hade blivit tingad för någon dag sedan, och blev till viss del besviken, fastän jag vet att jag inte kan skaffa mig en egen katt nu.
Aja, han får säkert ett bra hem hos dig, och du måste bombadera oss med bilder sedan. Han är ju verkligen en snygging! 
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Hör av dig sså styr vi upp något. Jag har semester till och med måndag så tid finns det i alla fall!
Och mealyn du glömde ju leksaken/erna här när du var på besök eller skulle dem vara kvar tills vidare ?
Stig hälsar!
//jourmatten
Ååh hej!
Jag ska ringa dig och försöka 'boka' en tid den här veckan! 
Och leksakerna glömde jag inte! De var ju till Stig och även till Toulouse dårå :)
Krama honom från mig :D

åh, sannerligen snygg! vackrare katt finns nog inte att hitta? vem som helst blir väl kär i honom.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Oki då hörs vi! Stig får kramen och kramar tillbaka! 
När får Stig komma hem till dig?
Allt är inte helt defintivt än, skall lära känna Stig lite mer nu under juli (jobbar 4 veckor intensivt så det är ändå inte läge atta ta hem en ny katt). Om jag känner att han kommer funka med mina tjejer så får han komma till oss augusti!
Vi har väl preliminärt sagt att stig skall flytta till henne i augusti om hon inte ångrar sig. Då stig är rätt speciell så tyckte vi båda att det var bra om hon träffar honom lite mer innan han skall flytta. Sen så är det ju så att hon själv tyckte att augusti passar bättre då hon jobbar väldigt intensivt nu i juli och skulle vara ledig mer under augusti månad.
Det är ju bättre då så kan hon vara hemma dem första dagarna och se hur det fungerar med hennes egna katter.
En liten bild på stig som försöker klättra ut…
Ah du förklarade det mkt bättre än jag!
Gud var rolig han ser ut i nätet! Om han kommer hit så kommer han säkert älska balkongen!
Japp ! Men se till att ha tak bara så han inte klättrar över…
Haha japp, här finns det nättak! :)

Så söt han är!
Idag ska jag hälsa på igen :D Ska bli så kul!
Jaha… då verkar det som ett stycke katt skall flytta hit i augusti! 
Han är en supersnygging Stig!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Och gosig som få! Han försöker klättre högre upp på bilden och trycka sig närmare… :)
Åh så charmigt!!!!!

vilken härlig bild :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
ååh jag är så otålig :D När man sitter i soffan på kvällen så längtar man tills han skall komma upp i knät.
Idag kommer han!!!! 

Så roligt! Förstår att du längtar!
*dansar runt och sprutar Feliway*

Lycka till med Snygge-Stig! Han ser jättegosig ut
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Lycka till med Stig och hoppas han kommer trivas hos dig och dina tjejer!
Tack!
#45 Du får komma hit och provgosa 
Vad spännande och jag hoppas han kommer trivas tillsammans med dina katter. Superfin kisse och så härligt gosig.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Tja det går ungefär som jag trodde. Lima gömmer sig, och Ellie morrar och fräser emot honom - men hon förföljde ändå honom när han kom. Då utmanade han henne lite eftersom hon var så jobbig och då fick han sig en snyting.
Sen dess har Ellie legat långt bort men morrar men jämna mellanrum.
Lima har kommit fram men fräser åt Ellie. Hon är så känslig!