kattänglar
måste få göra ett inlägg om hitte-katter,,,det finns ett katt-hem i slöinge som givetvis sköts ideelt,,av tre tjejer och lite extra-hjälp,,dom borde få medalj allesammans,,ställer upp i stort sett när som helst för att hämta /lämna katter,,räddar allt som räddas kan,,den ena av tjejerna har mucket egna djur hemma,,,men klagar aldrig över tidsbrist,,alla brinner dom för det dom gör,,och lyckas få alla sina katter plaserade i nya hem,,,följer upp dom,,,besöker dom i sina nya hem,,,,dessa underbara människor,,som säkert finns på flera ställen borde alla få en jätte-kram
HAr de någon hemsida?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Absolut, håller med helt och fullt. Jag blir så himla glad när jag hör att det finns dessa härliga människor som verkligen gör allt för våra underbara pälsbollar!!!! Jag kan inte förstå att det finns människor som inte har tid eller lust till att ha katter… Alla är inte såna men många tyvärr…. Alla kattänglar här kommer en kraaaaam från mig och många tass-applåder!! 
Många Goa Kramar
Annisangel
japp hittade dom… http://www.slöingekatthem.se
Många Goa Kramar
Annisangel
stämmer. Men det blir så här!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#4 Jaaaaa, just 
Många Goa Kramar
Annisangel
Hemsidan ser fin ut. Men hur klarar de så låga förmedlingskostnader?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Tar dom emot "skygga" hemlösa katter oxå? Vissa katthem gör inte det tyvärr..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Jag undrar också över skygga katter.Det verkar inte finnas några på hemsidan.
Jag tänker också när jag läser "räddar allt som räddas kan" att en del katthem inte tycker att förvildade katter kan räddas.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#8 Såna katthem har jag slutat att ge bidrag.
#9 det är därför jag vill veta hur det ligger till på detta stället
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Ja, de skygga katterna som e så goa
Jag har en förkärlek till dessa kissarna som man får jobba extra mycket med, och man vet att utan mig hjälp skulle de fortfarande levt ute. Det känns aldrig lika bra att rädda en ägarägd katt, även om man ifs räddat kattens liv. förstår ni hur jag menar?
Lilla Frida, som togs in vid halvåret gammal, nu hur go som helst!
Jag förstår hur du menar Emma..Man blir så glad när en katt som har varit ute har fått ett hem.
Fin bild på Frida.
Jag och min "gubbe" ömmar för dom "gamla" hittekatterna som sitter på katthem eller jourhem i många år som inte har fått något hem..
Sån som min lilla Pontus född 2001 (tror dom)
Kom in till Örebro katthems regi 2004 och fick ett hem 2007 hos oss.
£12, glöm inte lasse som du ville att vi skulle ha. han är väldigt skygg mot främmande. men inte mot oss. men han kommer nog inte bli en knäkatt. men vi älskar honom ändå
#13 Glömde Pontus kompis Lasse fy på mig. Pontus är ingen knäkatt heller, han vägrar att ligga i mitt knä..När man tar upp honom så vill han ner på en gång.
#14 Hos dig är färgen hel svart. Hos mig är det svart/vit som gäller.
hej!! angående katt-hemmet i slöinge,,ja dom tar emot skygga katter också,,,,alla katter är välkommna,,,jag är och hjälper dom någon gång i veckan,,i kväll var det min tur,,,och det är en härlig stund med alla dessa kisar,,för närvarande finns där 3 vuxna katter och tre kattungar i (stora byggnaden) det finns också en friggebod,inredd som ett litet hem,,där är ängla,som hittades i maj med tre bebisar,,,i går fick 2 av hennes umgar nytt hem,så nu har hon bara en röd kille kvar,,,,,2 av de tre kattungarna inne hittades tillsammans med 2 syskon i en plast-påse på gamla E6 i falkenberg ca 2 veckor gamla,,,togs om hand i jour-hem och matades var tredje timma,,,nu är dom stora 14 veckor och 2 av dom har blivit adopterade till samma hem,,den tredje hittades nära en camping förra veckan ca 10 veckor,,allla är jätte-söta,,tyvärr har förre ägaren ställt till problem för de 2 tjejerna som tog över hemmet i vintras,,nu vill hon inte att dom har kvar katterna där,,fast det var avtalat så.fd ägaren har haft det i 15 år,,men nu ska dom bort,,,men tjejerna har löst problemet tillfälligt,,dom har till1/1-10 på sej och det ska nog gå,,,nya hemmets journal som kommer ut 23/7 har tävling för katt-hem och där finns dom med.mvh shareza
Skygga och samtidigt en av de minst efterfrågade färgerna hamnar ju här. Sen även om de är skygga så tar det inte lång stund innan de smälter, kan ju inte vara jag de faller för men något är det *fniss*