Bästa vänner
Är era katter bästa vänner med varandra? Våra är det, men My och Blixten har dock blivit ett kärlekspar…
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Mina kattpojkar Alfons och Biff är bästa vänner. Dom leker, busar och sover ihop. Tänk om jag kunde lära mej lägga ut bilder här…
Engla, dina busfrön är jättesöta 

modell_flickan det är super enkelt att lägga in bilder här. Till och med jag klarar det, och det vill inte säga lite det ;-) Du gör så här:
Längst ner under inläggsrutan där du skriver står det:
Bifogad fil: (sedan en tom ruta) Bläddra
Där trycker du på bläddra knappen.
Då kommer du till din dator direkt. Där är det bara att i översta listen välja ut vart du vill hämta ditt kort ifrån. Du klickar dig fram till det kort du vill hitta fram. Precis på samma sätt som du gör när du kollar på kortet i din dator. Väljer ut det kort du vill ha. Dubbelklickar på kortet så kommer den till rutan mellan Bifogad fil: och Bläddra knappen stå genvägen till ditt kort. Du ser bara lite av genvägen dock. Sedan trycker du på Publicera kommentar som vanligt. Precis som du gör när du publicerar det du skriver.
Hoppas du förstod, jag är rätt dålig på att förklara, jag vet det nämligen.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack Åsa för din hjälp. Ska se om jag och sambon kan lägga in några bilder på våra bustroll imorgon. Jag har varit med ett tag nu utan att ni fått se mina troll här hemma. 
aa dumma dej:)

Ja fy på mej 
Hoppas ni kommer gilla mina katter. Biff är min absoluta favorit. Han ligger jämte mej varje natt, kommer alltid fram och hälsar när jag kommer hem från jobbet. Kela och lyfta honom får matte göra, sambon får helst inte göra det enligt min lille Biff. Han är lite ( eller väldigt) bortskämd och väldigt älskad kan jag erkänna min lille knubbis Biff. Mamman till honom är vackra Fjant (hon heter så efter en av karaktärerna i trolltyg i tomte skogen) som också är medlem i våran familj. Jag och sambon var med när hon födde fem underbara söta kattungar. Alla fick bra familjer självklart och lille Biff stannade kvar hos oss. Älskade min vackra Biff från första början. Han stannade alltid som liten liten kattunge när man klappade honom på huvudet och liksom sträckte upp huvudet så man skulle klappa ännu mer. Han var speciell från första början. 

Hi,hiii..alla är inte bästisar med alla i vårt gäng bestående av åtta missar…men om man ska prata om kärlekspar..så kan vi nämna kullsyskonen Mari o Berlioz..dom älskar att ligga bredvid varandra o gosa..så har vi ett syskonpar från en annan kull..Linus o Spirit..som ler o långhalm..är så gott att se hur dom ligger o slingrar sig tätt ihop med varandra..för att i nästa stund småbusa lite..o så dröjer det inte länge innan dom börjar tvätta varandra..
Önskar jag hade en bild på dom tillsammans..fler bilder finns i min andra dator..
Här är alla fyra goda vänner även om Tessie är mera ensamkatt än de andra tre. Tristan Tåren blev bästis med dem alla på bara ett par veckor.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Någon som har några mysiga kort att visa upp?

Helenal: Dina kisar påminner så starkt om mina pajsare, Ängla och Blixten.

Lite kattpussar är alltid mysigt!
12# vilken fin bild du fått me där:)
engla: ja, dem är faktiskt väldigt lika!

Här är det de älsta
som är mest sams.
Fast alla kompisbusar med varandra.
Jenna

Så fina bilder på vackra vännis-missar…Jenna..jag har någon alldeles speciell förkärlek till dom färger som din Bamse har..dom svarta fläckarna på vit päls..hade en underbart ljuvlig hittis med den färgteckningen när jag bodde i Örebro…nähäpp..nu får jag inte sitta här längre..missana kör iväg mej till affären för att fylla på kattmatsförrådet:-O)

Puttar upp!