herr mumriks nya bästis.
idag kom en stort brunt kuvert med leksaker jag köpt på tradera för att stödja kks. för att inte förvirra mumrik för mycket började jag med att ge honom en av dom och det visade sig vara rätt val. regnbågsvalen och mumrik är numera bästisar. när mumrik inte kastar runt valen eller håller den i munnen tycker han om att tvätta den och gosa med den. han som inte verkat speciellt intresserad av leksaker tidigare (han är ju trots allt åtta år) är helt kär i den här lilla saken. kan varmt rekomendera dom här leksakerna. :)

det är förresten ett hett tips att ha en svart lite sådär vävd bomullssoffa när man har en grå katt som hårar massor. men till mitt försvar skaffade jag faktiskt soffan först. :P
vad härligt att han har så kul, dom leksakerna leker t.o.m Beata med, 10 år gammal, så roligt när kissarna börjar leka, som inte gjort det förut
Maggan47

#5 mjo. det är otroligt vad pigg han är på att leka när dendär valen är i närheten. :)
Vilka underbara bilder …Där ser man att gamla katter vill oxå leka ibland. Ibland här hemma kan Pontus få fnatt och leker med mina stickade kattungar som ligger överallt..
#5 Dax att skicka några kattungar till Beata va???
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"